Silkeborg for større børn...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Honningblomst

Hej piger...

Nogen der kan hjælpe mig med at finde sjove aktiviteter for større børn (6½ og 12 år) i silkeborg og omegn og også gerne et sted de kan spise.
Jeg har nemlig valgt at slæbe hele familien med til Silkeborg, så jeg kan møde alle de skønne piger der kommer lørdag.
Så vi tager på camping fra torsdag til lørdag og imens jeg skal ud og spise tænkte jeg at ungerne og deres far kunne tage ud og lave noget imens...der er noget labyrint noget, er det værd at besøge...eller hvad skal de finde på??

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Vingummien

Eva skriver:

Hej piger...

Nogen der kan hjælpe mig med at finde sjove aktiviteter for større børn (6½ og 12 år) i silkeborg og omegn og også gerne et sted de kan spise.
Jeg har nemlig valgt at slæbe hele familien med til Silkeborg, så jeg kan møde alle de skønne piger der kommer lørdag.
Så vi tager på camping fra torsdag til lørdag og imens jeg skal ud og spise tænkte jeg at ungerne og deres far kunne tage ud og lave noget imens...der er noget labyrint noget, er det værd at besøge...eller hvad skal de finde på??

Knus Eva..

Der er himmelbjerget ligger ikke så langt derfra, er samme vej som den der labyrint, så kunne man jo tage 2 ting efter hinanden.

Er også Aqua som ligger i Silkeborg, der er noget for dem alle også faren, og en stor legeplads og restaurent.  Det er der også ved himmelbjerget, eller det er nærmere en grill.

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Der er himmelbjerget ligger ikke så langt derfra, er samme vej som den der labyrint, så kunne man jo tage 2 ting efter hinanden.

Er også Aqua som ligger i Silkeborg, der er noget for dem alle også faren, og en stor legeplads og restaurent.  Det er der også ved himmelbjerget, eller det er nærmere en grill.

Tusind tak smukke...så synes jeg de skal tage ud og få rørt sig lidt, alle tre...og så må jeg se om ham Konrad vil med mig...så får de store også lidt fred for ham. Han snakke konstant..hvem pokker mon han har det fra..
Knus..

Anmeld

1. september 2009

Vingummien

Eva skriver:

Tusind tak smukke...så synes jeg de skal tage ud og få rørt sig lidt, alle tre...og så må jeg se om ham Konrad vil med mig...så får de store også lidt fred for ham. Han snakke konstant..hvem pokker mon han har det fra..
Knus..

Det er også sundt og dejligt, plus der er skøn natur alle stederne.
haha så kan han knævre lidt med Emil selvom Emil nok ikke lige har et alm sprog men hans mund køre også bare hele tiden

Anmeld

1. september 2009

Diana...

Fantastisk ide søde.

Så skriver jeg dig på listen ikk?

Anmeld

1. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
helt klart Aqua!! fedt fedt sted med masser af dyr at kigge på
Jeg var derinde med Daniel og vores Nevø (på 3 år) for halvanden måneds tid siden.. ved ikke hvem af dem der rendte mest rundt for at kigge på det hele haha.. og ae fiskene...
synes også det er dejligt der er aktiviteter både indenfor og udenfor (hvis det nu står ned i stænger noget af tiden ).. der er både madpakke område, et sted man lige kan få en hotdog og en "restaurant" hvor man kan købe burgere, salater osv...
Kan varmt anbefale det!

http://www.ferskvandscentret.dk/aqua/

knus Caroline

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Fantastisk ide søde.

Så skriver jeg dig på listen ikk?

Jo, endelig....så bliver det til en ferie i det jyske...super dejligt...så pjækker drengene fredag og rasmus har alligevel fri, så det kunne ikke være bedre.
Er der gode shopping muligheder i Silkeborg nu jeg er afsted-griner-

Knus..

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

Caroline86 skriver:

helt klart Aqua!! fedt fedt sted med masser af dyr at kigge på
Jeg var derinde med Daniel og vores Nevø (på 3 år) for halvanden måneds tid siden.. ved ikke hvem af dem der rendte mest rundt for at kigge på det hele haha.. og ae fiskene...
synes også det er dejligt der er aktiviteter både indenfor og udenfor (hvis det nu står ned i stænger noget af tiden ).. der er både madpakke område, et sted man lige kan få en hotdog og en "restaurant" hvor man kan købe burgere, salater osv...
Kan varmt anbefale det!

http://www.ferskvandscentret.dk/aqua/

knus Caroline

Det lyder bare super godt...jeg har skrevet nogle forskellige steder ned også det der og så må vi ud og opleve det jyske..jeg har aldrig været i det område af Jylland, så det glæder jeg mig til...og ja, til at møde alle jer..
Knus..

Anmeld

1. september 2009

Diana...

Eva skriver:

Jo, endelig....så bliver det til en ferie i det jyske...super dejligt...så pjækker drengene fredag og rasmus har alligevel fri, så det kunne ikke være bedre.
Er der gode shopping muligheder i Silkeborg nu jeg er afsted-griner-

Knus..

Ja det synes jeg bestemt der er jeg har da shoppet mig fattig et par gange ha ha   

Det er sgu da os bare super og det skal drengene sgu nok synes bliver sjovt her er JO så skønt her ovre hi hi.

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Ja det synes jeg bestemt der er jeg har da shoppet mig fattig et par gange ha ha   

Det er sgu da os bare super og det skal drengene sgu nok synes bliver sjovt her er JO så skønt her ovre hi hi.

Det tror jeg også de vil...vi har fundet en campingplads som virker ok...ungerne elsker det, der er jo en masse for dem...så det bliver helt sikkert godt.
For en uge siden var vi i lalandia, så de får vidst deres behov dækket for at komme på weekend ture-griner

Glæder mig til at bruge penge i Silkeborg-griner

Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.