CharlotteA skriver:
Hihi
hvad gør i med det praktiske? Tænker barnevogn osv. Investere i en søskende vogn eller?
Jeg får 19 mdr mellem mine. Det er jo ikke helt ligeså tæt som dine bliver :-) Men nu svarer jeg alligevel :-)
Vi har solgt vores barnevogn og købt en søskende vogn fra babyshower.dk. Modellen hedder Los Angeles og jeg er glad for den. Den er ikke så dyr fra ny som feks Babyjogger, og jeg synesden virker til at være rigtig god kvalitet.
Vi tog en vogn hvor de sidder ved siden af hinanden og hvor man kan erstatte det ene klapvogns sæde med en lift, så den bette kan ligge og sove og den store kan sidde op efter behov og også ligges helt ned til lur. Ellers har vi ikke manglet så meget, da vi har en pige og får en pige mere, så vi har stort set alt i forvejen. Jeg har begge unger hjemme i min barsel, så derfor var det vigtigt for mig at have en vogn med plads til begge. Man kan også få smallere vogne til søskende hvor den ene sidder foran den anden. Det er vidst en smagssag. Jeg kan anbefale at få en snak med en fra ønskebørn (det gjorde vi) for de havde et stort udvalg af søskende vogne (i modsætning til vores lokale babysam). Ekspedienten anbefalede bl.a. at hvis vi valgte en søskendevogn hvor de sidder ved siden af hinanden, var det smarteste dem med to kalecher, altså en ved hvert sæde, da den ene søskende så ikke kan sidde og åbne/lukke kalechen og generer den anden søskende med lyset eller lignede :-)
Anmeld
Citér