Hjæææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
12 svar
9 synes godt om
30. marts 2015

CharlotteA

Hej piger! 

Sagen er den, har lige testet mig positiv idag og har i forvejen en søn på næsten 6 mdr. Det er overhovedet ikke planlagt. Jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal gøre. 

Da vi blev gravide med vores søn, havde vi på daværende tidspunkt prøvet i 2 år og vi ente også med behandling. Vores søn kom til med inseminering. Så det lidt fedt at teste sig positiv nu da det kommet helt naturligt... meeeen der vil kun blive 14 mdr imellem dem ca. Det synes jeg en smule tidligt. Er der nogle af jer som har gode erfaringer med at have børn tæt på hinanden?!

samtidig vil jeg enormt gerne blive færdig med min uddannelse. Jeg mangler kun at skrive bachelor, som skal afleveres til dec og der har jeg termin. Plus opgaven skal forsvares i januar. Jeg bare så usikker på om jeg kan klare det og mes to små børn 

meeen vi vil rigtig gerne have to børn. Amen jeg forvirret, ked af det og samtidig pisse lykkelig!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2015

Rockertand

CharlotteA skriver:

Hej piger! 

Sagen er den, har lige testet mig positiv idag og har i forvejen en søn på næsten 6 mdr. Det er overhovedet ikke planlagt. Jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal gøre. 

Da vi blev gravide med vores søn, havde vi på daværende tidspunkt prøvet i 2 år og vi ente også med behandling. Vores søn kom til med inseminering. Så det lidt fedt at teste sig positiv nu da det kommet helt naturligt... meeeen der vil kun blive 14 mdr imellem dem ca. Det synes jeg en smule tidligt. Er der nogle af jer som har gode erfaringer med at have børn tæt på hinanden?!

samtidig vil jeg enormt gerne blive færdig med min uddannelse. Jeg mangler kun at skrive bachelor, som skal afleveres til dec og der har jeg termin. Plus opgaven skal forsvares i januar. Jeg bare så usikker på om jeg kan klare det og mes to små børn 

meeen vi vil rigtig gerne have to børn. Amen jeg forvirret, ked af det og samtidig pisse lykkelig!

Du skriver jo selv, at du er pisselykkelig - så tillykke med graviditeten, mon ikke det hele nok skal gå? 

Anmeld Citér

30. marts 2015

Valle81

Jeg har 12 mdr. mellem mine drenge.

Jeg gjorde det ikke lige umiddelbart igen, men kun fordi de er nummer 3+4, og det er gået for meget ud over de to store.

Men som nummer 1+2 ville jeg med de to skønne drenge jeg har gøre det om igen��

Anmeld Citér

31. marts 2015

Jegkiggerpåfugle

Jeg står i samme situation som dig, har en dejlig baby fra juli og venter endnu en dejlig lille en til oktober - førstefødte var længe undervejs fik også hjælp med inserminering og fik et chok da jeg stod med en positiv test - nu er jeg knap halvvejs og jeg glæder mig til endnu en basse i huset / jeg hære at børnene har kæmpe mulighed for at få det rigtig godt som søskende da der ikke er længere tid mellem dem

Anmeld Citér

31. marts 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Tillykke med graviditeten.

Der er planlagt 15 mdr mellem mine. Jeg synes det har været super fedt. De knuse elsker hinanden, der har aldrig været nogen søskende jalousi. Da de var små var man inde i vandede med små børn. I dag har de aldtid en ven ved hånden.

Anmeld Citér

31. marts 2015

CharlotteA

Rockertand skriver:

Du skriver jo selv, at du er pisselykkelig - så tillykke med graviditeten, mon ikke det hele nok skal gå? 

Jo det håber jeg fik endda sat spiral op i torsdags. Men nu den taget ud. Så vil kæresten og jeg lige gå og spekulere på hvad der klogest i denne situation. 

Anmeld Citér

31. marts 2015

CharlotteA

Meyer skriver:

Der er planlagt 15 mdr mellem mine. Jeg synes det har været super fedt. De knuse elsker hinanden, der har aldrig været nogen søskende jalousi. Da de var små var man inde i vandede med små børn. I dag har de aldtid en ven ved hånden.

Hvor lyder det fantastisk  men hvad gjorde i med barnevogne osv?

Anmeld Citér

31. marts 2015

CharlotteA

Meyer skriver:

Hvor lyder det fantastisk  men hvad gjorde i med barnevogne osv?

Anmeld Citér

31. marts 2015

CharlotteA

Jegkiggerpåfugle skriver:

Jeg står i samme situation som dig, har en dejlig baby fra juli og venter endnu en dejlig lille en til oktober - førstefødte var længe undervejs fik også hjælp med inserminering og fik et chok da jeg stod med en positiv test - nu er jeg knap halvvejs og jeg glæder mig til endnu en basse i huset / jeg hære at børnene har kæmpe mulighed for at få det rigtig godt som søskende da der ikke er længere tid mellem dem

Hihi hvad gør i med det praktiske? Tænker barnevogn osv. Investere i en søskende vogn eller?

Anmeld Citér

31. marts 2015

Fra2-3..Håb

Der er 15 mdr. imellem min bror og jeg, og vi har haft stor glæde af at være så tætte

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.