Jeg skal til at lære at elske mine krøller :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.149 visninger
33 svar
26 synes godt om
30. marts 2015

Troldemommi

I mine 35 år har jeg altid haft et noget anstrengt forhold til mine krøller, til min mors store fortrydelse...

Jeg har mange store og små, klangekrøller og alm krøller, over det hele, hvis de ikke bliver holdt nede med hårbørsten og stramme elastikker, de er der og vil jo nok bare altid være der :-(

Men nu skal det ændre sig

Hvorfor???

Min datter på 3,5 år har arvet dem, og hun elsker sine krøller og derfor skal hun ikke opleve sin mor ikke kunne lide hendes krøller :-)

Så nu skal de have lov til at krølle :-) jeg skal lige have lavet en aftale med en frisør der kan klippe det i en form for frisure, og så skal jeg til at lære at sætte det, jeg plejer bare at presse det sammen til en hestehale eller knold og ikke andet :-)

Så, til jer andre med krøller :-)

Hvilke produkter bruger i og hvilken fremgangsmåde bruger i om morgenen, har i nogle gode fif? :-)

Monica

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2015

Sprit25

Troldemommi skriver:

I mine 35 år har jeg altid haft et noget anstrengt forhold til mine krøller, til min mors store fortrydelse...

Jeg har mange store og små, klangekrøller og alm krøller, over det hele, hvis de ikke bliver holdt nede med hårbørsten og stramme elastikker, de er der og vil jo nok bare altid være der :-(

Hvorfor???

Min datter på 3,5 år har arvet dem, og hun elsker sine krøller og derfor skal hun ikke opleve sin mor ikke kunne lide hendes krøller :-)

Så nu skal de have lov til at krølle :-) jeg skal lige have lavet en aftale med en frisør der kan klippe det i en form for frisure, og så skal jeg til at lære at sætte det, jeg plejer bare at presse det sammen til en hestehale eller knold og ikke andet :-)

Hvilke produkter bruger i og hvilken fremgangsmåde bruger i om morgenen, har i nogle gode fif? :-)

Monica

Jeg er misundelig. Jeg har tyndt glat flat hår

Anmeld Citér

30. marts 2015

Troldemommi

Sprit25 skriver:

Jeg er misundelig. Jeg har tyndt glat flat hår

Det er sjovt, det hører jeg tit, og jeg ville ønske jeg have fladt hår :-)

Monica

Anmeld Citér

30. marts 2015

Sprit25

Troldemommi skriver:

Det er sjovt, det hører jeg tit, og jeg ville ønske jeg have fladt hår :-)

Monica

Vi kan bytte men sådan er det vidst tit

Anmeld Citér

30. marts 2015

Frk.S

Det er sjovt som man altid vil have det man ikke har. 

Jeg har glat hår og ville da ønske jeg havde krøller. 

Anmeld Citér

30. marts 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg plejer ikke at gøre så meget med mine krøller. Du beskriver dem meget som mine.

jeg reder mit hår med kam(med store takker) og reder det helst ikke efter et bad. Så lader jeg det lufttørre.

hvis jeg skal noget kommer jeg noget i fra Sebastian en mudwax (eller noget i den stil tror jeg nok den hedder) når det er vådt. Derefter lidt wipped creme også fra Sebastian(det er en meget blød skum). Tørrer håret med sådan en tørrefidus med en kæmperadius.

Brug gerne hårkur flere gange om ugen da krøllet hår har det med at blive tørre end andet.

Anmeld Citér

30. marts 2015

Troldemommi

Frk.S skriver:

Det er sjovt som man altid vil have det man ikke har. 

Jeg har glat hår og ville da ønske jeg havde krøller. 

og jeg kan simpelthen ikke begribe at folk betaler i dyre domme for at få lavet krøller

Monica 

Anmeld Citér

30. marts 2015

Troldemommi

SDD skriver:

Jeg plejer ikke at gøre så meget med mine krøller. Du beskriver dem meget som mine.

jeg reder mit hår med kam(med store takker) og reder det helst ikke efter et bad. Så lader jeg det lufttørre.

hvis jeg skal noget kommer jeg noget i fra Sebastian en mudwax (eller noget i den stil tror jeg nok den hedder) når det er vådt. Derefter lidt wipped creme også fra Sebastian(det er en meget blød skum). Tørrer håret med sådan en tørrefidus med en kæmperadius.

Brug gerne hårkur flere gange om ugen da krøllet hår har det med at blive tørre end andet.

kan se jeg skal have investeret i nogle ting 

Jeg har ingen kam, kun en stor børste

Jeg har heller ingen føntørrer med fidus på

er der forskel på hårskum? sådan noget må jeg vist også have, de resterende hårprodukter tør jeg ikke begive mig ud i endnu, er bare hel blank nu

Monica 

Anmeld Citér

30. marts 2015

xStinepigen

Troldemommi skriver:

Hvorfor???

Monica

krøller er da utroligt smukke, og så har du garangteret et utroligt flot tykt hår, som jeg an forsikre dig om mange misunder!

Anmeld Citér

30. marts 2015

Troldemommi

xStinepigen skriver:

krøller er da utroligt smukke, og så har du garangteret et utroligt flot tykt hår, som jeg an forsikre dig om mange misunder!

Det er normal i tykkelsen, da jeg var barn og ung var det meget tykkere, men to graviditeter har gjort det lidt tyndere 

Monica 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.