6 uger og så bekymret og ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2015

S*DD

Uha jeg har og er også stadig et nervevrag, og jeg synes ikke det bliver bedre jo tættere jeg kommer på nf.. Der er en uge til nu, men frygter helt hvad der vises.. 

jeg Var Til akut skanning da jeg var 6+1 og så et meget fint hjerteblink. Det var det hele værd. Men hvis jeg selv kunne vælge havde jeg taget en i uge 9 igen. Og så betale den selv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2015

Christine

Anonym skriver:

Jeg er 6 uger henne i dag, og havde egentlig en tid ved lægen, fordi jeg havde utrolig ondt i den ene side. MEN i løbet af weekenden er alle symptomer bare forsvundet, og føler mig slet ikke gravid :-(

Det er et drømmebarn, og havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig alle disse bekymringer.
Jeg har fået taget en blodprøve og afventer svar på HCG tal i morgen.. Om det er som det skal være

(for min graviditetstest synes jeg er lidt mindre positiv, og har haft lidt brunt udflåd)

Er så frustreret, og håber selvfølgelig at talene er gode i morgen, men frygter stadig at det hele bare vælter til den nakkefoldsscanning..

Jeg ved ikke hvorfor jeg er så pisse bange for hele det forløb...
Er det andre der også har det sådan?
Kan slet ikke koncentrere mig på mit arbejde, og føler slet ikke min kæreste kan sætte sig sådan rigtig ind i det, selvom han er støttende..

Enough said.. Nu vrøvler jeg vidst.. Håber der er andre i samme situation, er godt nok svært, når det er så tidligt at man ikke rigtig har snakket med nogen om det :-X

Jeg kastede meget op med min datter, men få dage før første scanning holdt det pludseligt op. Til nakkefoldsscanning så vi en helt vildt sprællende baby, som desuden var sund og rask! Og så kastede jeg ellers op nogle flere måneder. Hun er 5 måneder nu 

Ved ikke hvad der gør det, men symptomer kan sagtens komme og gå, helt uden at det er farligt, eller betyder noget grumt.

Anmeld Citér

31. marts 2015

energystar

Anonym skriver:

Jeg er 6 uger henne i dag, og havde egentlig en tid ved lægen, fordi jeg havde utrolig ondt i den ene side. MEN i løbet af weekenden er alle symptomer bare forsvundet, og føler mig slet ikke gravid :-(

Det er et drømmebarn, og havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig alle disse bekymringer.
Jeg har fået taget en blodprøve og afventer svar på HCG tal i morgen.. Om det er som det skal være

(for min graviditetstest synes jeg er lidt mindre positiv, og har haft lidt brunt udflåd)

Er så frustreret, og håber selvfølgelig at talene er gode i morgen, men frygter stadig at det hele bare vælter til den nakkefoldsscanning..

Jeg ved ikke hvorfor jeg er så pisse bange for hele det forløb...
Er det andre der også har det sådan?
Kan slet ikke koncentrere mig på mit arbejde, og føler slet ikke min kæreste kan sætte sig sådan rigtig ind i det, selvom han er støttende..

Enough said.. Nu vrøvler jeg vidst.. Håber der er andre i samme situation, er godt nok svært, når det er så tidligt at man ikke rigtig har snakket med nogen om det :-X

Da mine graviditetssymptomer forsvandt betalte vi selv for en scanning - gik nemlig også helt i panik. Jeg var til scanning 9+5 og hjertet var holdt op med at slå 9+3. �� Vi havde set det fineste hjerteblink i 8. uge... Hvis jeg bliver gravid igen vil jeg helt sikkert reagere hvis graviditetssymptomerne forsvinder... Håber det allerbedste for dig! 

Anmeld Citér

31. marts 2015

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Jeg kastede meget op med min datter, men få dage før første scanning holdt det pludseligt op. Til nakkefoldsscanning så vi en helt vildt sprællende baby, som desuden var sund og rask! Og så kastede jeg ellers op nogle flere måneder. Hun er 5 måneder nu 

Ved ikke hvad der gør det, men symptomer kan sagtens komme og gå, helt uden at det er farligt, eller betyder noget grumt.

det var rart at vide, tak for det

Anmeld Citér

31. marts 2015

Christine

Anonym skriver:

det var rart at vide, tak for det

Håber det er det samme for dig, og at alt er perfekt  

Anmeld Citér

31. marts 2015

Tutter92

Da jeg ventede min søn, kastede jeg meget op allerede fra uge 6. Vi betalte også for en tidlig skanning pga 2 tidelige spontane aborter, men denne gang så alt fint ud. Lige pludselig fra den ene dag til den anden stoppede kvalmen også, og jeg blev meget nervøs ( følte mig jo pludselig ikke gravid mere ) Men men men, efter nogle dage kom kvalmen Stærkt igen. Og nu har jeg en skøn dreng på 4½ måned.

Held og lykke med det hele  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.