Jeg er 6 uger henne i dag, og havde egentlig en tid ved lægen, fordi jeg havde utrolig ondt i den ene side. MEN i løbet af weekenden er alle symptomer bare forsvundet, og føler mig slet ikke gravid :-(
Det er et drømmebarn, og havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig alle disse bekymringer.
Jeg har fået taget en blodprøve og afventer svar på HCG tal i morgen.. Om det er som det skal være
(for min graviditetstest synes jeg er lidt mindre positiv, og har haft lidt brunt udflåd)
Er så frustreret, og håber selvfølgelig at talene er gode i morgen, men frygter stadig at det hele bare vælter til den nakkefoldsscanning..
Jeg ved ikke hvorfor jeg er så pisse bange for hele det forløb...
Er det andre der også har det sådan?
Kan slet ikke koncentrere mig på mit arbejde, og føler slet ikke min kæreste kan sætte sig sådan rigtig ind i det, selvom han er støttende..
Enough said.. Nu vrøvler jeg vidst.. Håber der er andre i samme situation, er godt nok svært, når det er så tidligt at man ikke rigtig har snakket med nogen om det :-X
Mig for 22 uger siden
Jeg er 30 uger gravid nu.
Og da jeg var gravid i starten, og man ikke føler sig gravid, og man vil det barn så meget, så bliver man sååå bange
Dyb indånding.
jeg har fået taget HCG i uge 7, fordi havde voldsomt ondt i den ene æggestokke. Den voksede fint.
jeg har fået taget en akut selv betalt scanning, fordi i 8 uge ondt havde jeg så voldsomt menstration smerter jeg kunne ikke gå, og et opkald til, læge vagten sagde du aborter. Vågende om natten havde det virkelig godt. troede det var det, MEN nej scanning viste en fine baby :-)
Har købte 3 privat skanninger, fordi det måtte jeg, fordi jeg har været så bange.
- er nu 30 uger, og mærker baby hver dag :-)
Anmeld
Citér