Anonym skriver:
Hej alle babybrugere.
Jeg er gravid og er 5 måneder henne. Jeg studere og min kæreste arbejder meget. Sagen er den at jeg ingen rigtige veninder har. Dem jeg har lidt, er jeg gledet fra, da de slet ikke har børn eller overvejer at få det indenfor den nærmeste fremtid. Dette er nogle piger jeg måske se en gang hver 2. - 3. måned, så føler ikke rigtigt at de er mine veninder.
Jeg vil rigtig gerne have nogle nye veninder, som måske også har børn eller bare synes at børn er søde og dejlige. Får man evt. en mødregruppe som man kan dele sine oplevelser med, når barnet er kommet ud?? og har i nogle gode råd til hvordan jeg kan få nye venskaber. Der er desværre heller ikke rigtigt nogle i min klasse som jeg synes er spændende at være sammen med. Den jeg er mest sammen med er min egen mor, savner dog sådan en veninde eller 2 til at opleve nogle ting med, hygge med og ikke mindst shoppe med
Det blev nok lidt rodet, men savner bare nogle nye veninder.. håber i har nogle gode forslag.. Har valgt at være anonym da jeg synes det er et lidt flovt emne 
er forresten 24 og fra sjælland.
Jeg har været i 3. Mødregrupper og har bøde oplevelser af at få "venner" og så hvor vi ikke klikkede.
Kan sige, jeg i dag får besøg af min mødregruppe med Dina og hun bliver 12 år på næste tirsdag...
Anmeld
Citér