Føler mig lidt ensom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
10 svar
4 synes godt om
29. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej alle babybrugere. 

Jeg er gravid og er 5 måneder henne. Jeg studere og min kæreste arbejder meget. Sagen er den at jeg ingen rigtige veninder har. Dem jeg har lidt, er jeg gledet fra, da de slet ikke har børn eller overvejer at få det indenfor den nærmeste fremtid. Dette er nogle piger jeg måske se en gang hver 2. - 3. måned, så føler ikke rigtigt at de er mine veninder. 

Jeg vil rigtig gerne have nogle nye veninder, som måske også har børn eller bare synes at børn er søde og dejlige. Får man evt. en mødregruppe som man kan dele sine oplevelser med, når barnet er kommet ud?? og har i nogle gode råd til hvordan jeg kan få nye venskaber. Der er desværre heller ikke rigtigt nogle i min klasse som jeg synes er spændende at være sammen med. Den jeg er mest sammen med er min egen mor, savner dog sådan en veninde eller 2 til at opleve nogle ting med, hygge med og ikke mindst shoppe med  

Det blev nok lidt rodet, men savner bare nogle nye veninder.. håber i har nogle gode forslag.. Har valgt at være anonym da jeg synes det er et lidt flovt emne 

er forresten 24 og fra sjælland. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2015

Liv_86

Dengang jeg var gravid i 2009 var der en mødregruppe for unge under 25. Ved ikke om det stadig er sådan men prøv at snakke med din jordemoder

knus

Anmeld Citér

29. marts 2015

Frk_Louise

Anonym skriver:

Hej alle babybrugere. 

Jeg er gravid og er 5 måneder henne. Jeg studere og min kæreste arbejder meget. Sagen er den at jeg ingen rigtige veninder har. Dem jeg har lidt, er jeg gledet fra, da de slet ikke har børn eller overvejer at få det indenfor den nærmeste fremtid. Dette er nogle piger jeg måske se en gang hver 2. - 3. måned, så føler ikke rigtigt at de er mine veninder. 

Jeg vil rigtig gerne have nogle nye veninder, som måske også har børn eller bare synes at børn er søde og dejlige. Får man evt. en mødregruppe som man kan dele sine oplevelser med, når barnet er kommet ud?? og har i nogle gode råd til hvordan jeg kan få nye venskaber. Der er desværre heller ikke rigtigt nogle i min klasse som jeg synes er spændende at være sammen med. Den jeg er mest sammen med er min egen mor, savner dog sådan en veninde eller 2 til at opleve nogle ting med, hygge med og ikke mindst shoppe med  

Det blev nok lidt rodet, men savner bare nogle nye veninder.. håber i har nogle gode forslag.. Har valgt at være anonym da jeg synes det er et lidt flovt emne 

Ja, du kommer da højst sandsynligt i en mødregruppe  Prøv da at spørge din jordemoder om ikke du får det tilbud.

Ellers findes der terminsgrupper på facebook. Du kan prøve at søge "terminsgruppe (måned) 2015" 

Jeg ved, at en fra min mødregruppe også indimellem mødes med nogle fra hendes terminsgruppe.. Børnene er jo samme alder, så der er jo masser at tale om.

Anmeld Citér

29. marts 2015

Zenia's mor

Du velkommen til at skrive er selv 21 og fra Sjælland og mangler veninder 

Anmeld Citér

29. marts 2015

jenny4

Vil bare lige sige at jeg synes du er sej, at du gør noget ved veninde-udfordringen. Håber der bliver "bid"

Anmeld Citér

29. marts 2015

Mor til F

Anonym skriver:

Hej alle babybrugere. 

Du er velkommen til at skrive

Jeg er 25 år og bor i Roskilde,  har en datter på snart 9 måneder og ligesom dig,  savner jeg veninder,  med børn eller som venter barn

Anmeld Citér

29. marts 2015

Zenia's mor

Zenia's mor skriver:

Du velkommen til at skrive er selv 21 og fra Sjælland og mangler veninder 

Ja har en datter på snart 6 mdr bor i Korsør 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Steffecph

Jeg er næsten 21 og fra Køge:-) jeg har derpå helt samme måde.. Jeg har en datter på 19 dage :-) 

Anmeld Citér

29. marts 2015

EnGodMor

Du må os gerne kontakte mig, ved dog ikke hvor du er fra men bor selv i Vestsjælland, (kalundborg)

Anmeld Citér

29. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Ja, hvor på Sjælland er du fra?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.