Cykelstørrelse 4-årig (110 cm)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
14 svar
6 synes godt om
27. marts 2015

LouiseEm

Hej alle,

Jeg skal have købt en ny cykel til min søn. Hvilken størrelse bruger jeres 4-årige? Min er 110 centimeter høj (måske et par centimeter mindre).. Aner ingenting! Derfor jeg lige vil høre. Blev nemlig anbefalet en 12" af en meget sur cykelmand idag, og det synes jeg bare virker småt!

Vh. Louise 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Min 4-årige kører på en 12 " cykel. Dog har vi lige den anden dag hævet sædet en lille smule,  men vi regner med at hun kan bruge den et godt stykke tid endnu :) 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Katja1987

Min bedstefar er cykelsmed/handler og jeg spurgte ham forleden til min søn på 4år, der sagde han 16"

Anmeld Citér

27. marts 2015

MorT3Banditter

Min søn på 4 prøvede en cykel en dag i cykelhandleren og der passede han en 16" perfekt og han er normal i hans højde 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Da min søn blev 4 fik han en 16 tommer en mindre vil hurtigt blive for lille

Anmeld Citér

27. marts 2015

Lucky05

16". 

Ellers holder den ikke længere end til sommer

Anmeld Citér

27. marts 2015

mor88

LouiseEm skriver:

Hej alle,

Jeg skal have købt en ny cykel til min søn. Hvilken størrelse bruger jeres 4-årige? Min er 110 centimeter høj (måske et par centimeter mindre).. Aner ingenting! Derfor jeg lige vil høre. Blev nemlig anbefalet en 12" af en meget sur cykelmand idag, og det synes jeg bare virker småt!

Vh. Louise 

16"

Anmeld Citér

27. marts 2015

MetteT

Jeg ville også sige 16"

Anmeld Citér

27. marts 2015

karisima

Jeg er glad for at min datter på 4 1/2 år har en 12". Den kan hun meget bedre tumle så hun føler hun har kontrol over situationen. Den har hun cyklet på i ca 1 år

Anmeld Citér

27. marts 2015

LouiseEm

Tusind tak for alle jeres svar. Havde også selv tænkt 16"... Må prøve en anden cykelhandler og se om han også mener han skal have en 12"... Det er jo en forholdsvist stor investering, så ser jo gerne at den holder længere end 6 måneder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.