Tidlig scanning intet foster at se :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2015

SkrukKvinde

IV skriver:

Lykken varede kort.... medmindre et mirakel sker...

Jeg fik en tid til en tidlig scanning i mandags (8+0) på egen initiativ, men det endte absolut ikke som jeg havde håbet.... hun kunne kun se en blomme eller hvad det nu hedder, men intet foster. Blev henvist til egen læge for at få tjekket Hcg, enten var jeg tidligere hen end jeg troede eller var fosteret gået til grunde. (selve befrugtningen er sket omkring d.9/2, ret sikker på det).

Nu er der mistænke om missed abortion  og   på nettet kunne jeg læse at dette er desværre ret udbredt og mange kvinder har prøvet det. Der var også nogen solstrålende histore, hvor de ikke kunne se noget foster til en tidlig scanning , men ugen efter, vupti var der et lille foster med hjerteblink.Nogen snakker også om "slow starter", men jeg forstår ikke rigtig hvad der menes med det...

Jeg begyndte at forberede mig på det værste og tænkt at det her vil ikke blive til noget alligvel, men i går fik jeg resultatet på hcg som ligger på 3530 (8+1) og ifølge sundhed.dk ligger ref. i uge 7-8 på 1.500-10.000 og et lille håb begyndte at spire. Hcg skal måles igen på mandag for at se om den falder eller stiger.....

Er der nogen der har oplevet noget lignende?

Hvad er status ☺

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2015

IV

SkrukKvinde skriver:

Hvad er status ☺

Desværre ikke noget happy ending story herfra...

3 dage efter jeg skrev dette indlæg begyndte jeg at pletbløde og dagen efter blev der mere og mere. Løbet er kørt 

Det er stadivæk lidt hårdt at tænke på det, men jeg er ved at acceptere det.... 

Håber at det lykkes næste gang  

Anmeld Citér

31. marts 2015

SkrukKvinde

IV skriver:

3 dage efter jeg skrev dette indlæg begyndte jeg at pletbløde og dagen efter blev der mere og mere. Løbet er kørt 

Øv. Du får lige et håber i har heldet med næste gang

Anmeld Citér

1. april 2015

Kløver

Ved ikke om du kan bruge min info eller det kan sammenlignes. Da jeg ventede min datter var jeg til en scanning som sagde 6 uger henne. Da jeg kom til nf rykkede de mig af 2 omgange 1 termin til 6 ugers scanningen hed 4 april, derefter 26 april og blev igen flyttet til endelig termin 1 maj. Går jeg ud fra de sidste 2 terminer skulle jeg slet ikke have været gravid da vi så hjerteblink ved 1 scanning  

min datter er født 16 april (37+6) 2440 gr og 49 cm og er 3 år om lidt og som alle andre børn. Endda stor af størrelse  

så måske der er håb endnu, hvem ved  

til ekstra info blev hun også undfanget i en underlig cyklus hvor jeg ikke var gravid ifølge egen målt ægløsning, og senere i samme cyklus var jeg alligevel gravid. Gik fra en kort cyklus efter fødsel, på ca 24 dage til min gamle cyklus på 44-45 dage i den cyklus, i forhold til hvornår jeg kunne teste positivt, men ifølge ægløsningen fulgte jeg den korte cyklus ? 

Kroppen kan gøre mystiske ting 

håber alt det bedste for dig og i snart serhjerteblink og alt er som det skal være 

Anmeld Citér

12. april 2015

IV

Årgangs Mor skriver:

Ved ikke om du kan bruge min info eller det kan sammenlignes. Da jeg ventede min datter var jeg til en scanning som sagde 6 uger henne. Da jeg kom til nf rykkede de mig af 2 omgange 1 termin til 6 ugers scanningen hed 4 april, derefter 26 april og blev igen flyttet til endelig termin 1 maj. Går jeg ud fra de sidste 2 terminer skulle jeg slet ikke have været gravid da vi så hjerteblink ved 1 scanning  

min datter er født 16 april (37+6) 2440 gr og 49 cm og er 3 år om lidt og som alle andre børn. Endda stor af størrelse  

så måske der er håb endnu, hvem ved  

til ekstra info blev hun også undfanget i en underlig cyklus hvor jeg ikke var gravid ifølge egen målt ægløsning, og senere i samme cyklus var jeg alligevel gravid. Gik fra en kort cyklus efter fødsel, på ca 24 dage til min gamle cyklus på 44-45 dage i den cyklus, i forhold til hvornår jeg kunne teste positivt, men ifølge ægløsningen fulgte jeg den korte cyklus ? 

Kroppen kan gøre mystiske ting 

håber alt det bedste for dig og i snart serhjerteblink og alt er som det skal være 

Hej, 

Mange tak for din besked. Mirakler sker vist en gang i mellem , men desværre er løbet kørt hos mig (begyndte at bløde et par dage efter jeg skrev herinde). 

Vi krydser finger at det går bedre næste gang

Anmeld Citér

12. april 2015

Kløver

IV skriver:

Hej, 

Mange tak for din besked. Mirakler sker vist en gang i mellem , men desværre er løbet kørt hos mig (begyndte at bløde et par dage efter jeg skrev herinde). 

Vi krydser finger at det går bedre næste gang

Øv det er jeg ked af at høre. Håber du snart får de magiske 2 streger og den lille spire bliver der 

Anmeld Citér

12. april 2015

Cama

IV skriver:

Flot af dig at skrive din historie og held og lykke fremover 

Anmeld Citér

13. april 2015

stinemavepine

Sender et kæmpe Det er SÅ hårdt at miste! 

Havde selv en missed abortion i efteråret - læs evt om alle mine tanker, sorger og frustrationer på www.stinemavepine.blogspot.dk 

Jeg krydser fingre for at anden gang bliver lykkens gang for jer! (Det lader det til at blive for mig)

Alt det bedste 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.