Lykken varede kort....
medmindre et mirakel sker...
Jeg fik en tid til en tidlig scanning i mandags (8+0) på egen initiativ, men det endte absolut ikke som jeg havde håbet.... hun kunne kun se en blomme eller hvad det nu hedder, men intet foster. Blev henvist til egen læge for at få tjekket Hcg, enten var jeg tidligere hen end jeg troede eller var fosteret gået til grunde. (selve befrugtningen er sket omkring d.9/2, ret sikker på det).
Nu er der mistænke om missed abortion
og på nettet kunne jeg læse at dette er desværre ret udbredt og mange kvinder har prøvet det. Der var også nogen solstrålende histore, hvor de ikke kunne se noget foster til en tidlig scanning , men ugen efter, vupti var der et lille foster med hjerteblink.Nogen snakker også om "slow starter", men jeg forstår ikke rigtig hvad der menes med det...
Jeg begyndte at forberede mig på det værste og tænkt at det her vil ikke blive til noget alligvel, men i går fik jeg resultatet på hcg som ligger på 3530 (8+1) og ifølge sundhed.dk ligger ref. i uge 7-8 på 1.500-10.000 og et lille håb begyndte at spire. Hcg skal måles igen på mandag for at se om den falder eller stiger.....
Er der nogen der har oplevet noget lignende?
Anmeld
Citér