3 børn på 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2015

Hvem?

Anonym skriver:

Hej damer.

Jeg er gravid  Vi har 3 børn, 1 der starter i skole til sommer, og 2 små på hhv. 1 og under 1. Jeg indrømmer at det var en smutter, men vi er glade..er der nogen derude der har fået 3 børn på 3 år? Selv synes jeg at det lyder lidt småskørt når der ikke er tvillinger indover, men vi har plads til det i vores liv på alle måder, men det bliver nok den sidste..

Jeps, eller de er ikke tre år, men vi har drengene fra:

Januar 2010

December 2010

September 2013

OG

så kommer der li en mere her til Maj 2015

Det er fedt, vildt, rutinepræget, søskende-der-er-hinandens-bedste-venner, søvnløse nætter vender man sig hurtigt til.

Jeg gjorde det hellere end gerne igen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Indtil nu er jeg jo endnu kun mor til 3 udenfor maven men økonomien er lidt en ulempe. Vi når at have alle 4 i pasningstilbud ( børnehave og dagpleje/vuggestue) større hus er nødvendigt for os, og udfordringer med bil og barnesæder. Pasning hvis man skal noget er ikke det nemmeste og ser ikke frem til 4 teenagere på samme tid 

Vi når at få den ældste i skole, men tilgengæld er der SFO der koster det samme som børnehaven gør nu, men det økonomiske er heldigvis ikke et problem. Vi skal også have et meget større hus og en minibus så huset vi bor i nu, bliver sat til salg i løbet af sommeren. Men ja, pasningen er der nok ikke så mange der melder sig frivilligt til af 4 børn, men nu er jeg hellere ikke den type der får børnene passet i tide og utide, så det kommer til at gå  

men den kære teenagealder, når man selv ved hvilke narrestreger man selv har lavet, og får 4 i teenalderen på samme tid, ja så kan tanken være lidt overvældende 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Jeps, eller de er ikke tre år, men vi har drengene fra:

Januar 2010

December 2010

September 2013

OG

så kommer der li en mere her til Maj 2015

Det er fedt, vildt, rutinepræget, søskende-der-er-hinandens-bedste-venner, søvnløse nætter vender man sig hurtigt til.

Jeg gjorde det hellere end gerne igen  

Ja, den Søskendekærlighed er bare fantastisk!! De 3 vi har nu knuselsker hinanden og det er så fantastisk at se  den rutine kan man ikke komme udenom- og det bliver sværere for hvert barn man får, at være spontan, men den tid kommer jo igen om 20 år..

Anmeld Citér

28. marts 2015

Kløver

Anonym skriver:

Vi når at få den ældste i skole, men tilgengæld er der SFO der koster det samme som børnehaven gør nu, men det økonomiske er heldigvis ikke et problem. Vi skal også have et meget større hus og en minibus så huset vi bor i nu, bliver sat til salg i løbet af sommeren. Men ja, pasningen er der nok ikke så mange der melder sig frivilligt til af 4 børn, men nu er jeg hellere ikke den type der får børnene passet i tide og utide, så det kommer til at gå  

men den kære teenagealder, når man selv ved hvilke narrestreger man selv har lavet, og får 4 i teenalderen på samme tid, ja så kan tanken være lidt overvældende 

Ha ha ja vi er også igang med projekt anskaf større hus, bilen har vi dog, en Citroën C4 grand Picasso, fantastisk bil  

ang pasning er det nu heller ikke ofte vi får dem passet, men det hænder jo at man render ind i en rund fødselsdag osv hvor børn ikke er velkomne, men så ofte er det heldigvis ikke, vi har ramt en del i løbet af det sidste 1.5 års tid, så mon ikke der kommer en pause  

puha lyder vildt, her synes jeg at have set SFO kun koster ca 850 hvor børnehave er dyrere, men er jo nok forskelligt i de forskellige kommuner  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.