3 børn på 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
13 svar
2 synes godt om
26. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej damer.

Jeg er gravid  Vi har 3 børn, 1 der starter i skole til sommer, og 2 små på hhv. 1 og under 1. Jeg indrømmer at det var en smutter, men vi er glade..er der nogen derude der har fået 3 børn på 3 år? Selv synes jeg at det lyder lidt småskørt når der ikke er tvillinger indover, men vi har plads til det i vores liv på alle måder, men det bliver nok den sidste..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

Stimap

Anonym skriver:

Hej damer.

Jeg er gravid  Vi har 3 børn, 1 der starter i skole til sommer, og 2 små på hhv. 1 og under 1. Jeg indrømmer at det var en smutter, men vi er glade..er der nogen derude der har fået 3 børn på 3 år? Selv synes jeg at det lyder lidt småskørt når der ikke er tvillinger indover, men vi har plads til det i vores liv på alle måder, men det bliver nok den sidste..

Jeg kan godt nok ikke prale af den store erfaring :-) Venter min første med termin om en uge ... 

Ville bare lige ønske dig/jer tillykke med graviditeten! Jeg synes det lyder fantastisk og så længe i er glade, er det jo det vigtigste .. Små skørt, eller ej :-) 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Stimap skriver:

Jeg kan godt nok ikke prale af den store erfaring :-) Venter min første med termin om en uge ... 

Ville bare lige ønske dig/jer tillykke med graviditeten! Jeg synes det lyder fantastisk og så længe i er glade, er det jo det vigtigste .. Små skørt, eller ej :-) 

Ok, det bliver da spændende så  Tillykke til dig også.

jo tak, vi er glade. Men inderst inde er jeg noget spændt på hvordan mine svigerforældre reagerer. Sidste gang sagde de knapt nok tillykke, synes at de gør forskel på børnene, de 2 første er meget inde i varmen og den mindste bliver da i det mindste godtaget som tiden går..det skal lige sies at vi ikke får hjælp på nogen måde af dem, de hR knapt nok tid til at se deres børnebørn et par gange om måneden, og de synes at vi er nogle fantastiske forældre, men deres sidste måde at reagere på, går mig på..og jeg tænker allerede nu på hvordan DE reagerer..

Anmeld Citér

27. marts 2015

Kløver

Ikke helt men vi har lavet 4 børn på 4.5 år  

Anmeld Citér

27. marts 2015

(august)

Ikke helt har fået 3 på 3år 10mdr. Synes det lyder dejligt men hårdt ��

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Ikke helt men vi har lavet 4 børn på 4.5 år  

Ja, okay..så skal jeg ikke komme og være overvældet og slet ikke føle at det er småskørt  hvad ser du som det største "ulempe"? 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Ikke helt har fået 3 på 3år 10mdr. Synes det lyder dejligt men hårdt ��

Det er helt sikkert dejligt, også med jeres  her bliver det til 3 børn på 27 måneder. Hvad synes du var/er det hårdeste ved at have fået 3 med det mellemrum som der er på jeres?

Anmeld Citér

27. marts 2015

(august)

At de alle stadig har behov for hjælp og jo ikke mentalt kan behovsudsætte, også at de alle har et stort behov for ene tid med mor. 

Som du sikkert selv har oplevet, bliver det bedre jo ældre baby'en bliver. 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

(august) skriver:

At de alle stadig har behov for hjælp og jo ikke mentalt kan behovsudsætte, også at de alle har et stort behov for ene tid med mor. 

Som du sikkert selv har oplevet, bliver det bedre jo ældre baby'en bliver. 

Det er helt rigtigt, også sen del jeg ser som den største hurdle.. 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Kløver

Anonym skriver:

Ja, okay..så skal jeg ikke komme og være overvældet og slet ikke føle at det er småskørt  hvad ser du som det største "ulempe"? 

Indtil nu er jeg jo endnu kun mor til 3 udenfor maven men økonomien er lidt en ulempe. Vi når at have alle 4 i pasningstilbud ( børnehave og dagpleje/vuggestue) større hus er nødvendigt for os, og udfordringer med bil og barnesæder. Pasning hvis man skal noget er ikke det nemmeste og ser ikke frem til 4 teenagere på samme tid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.