Anonym skriver:
Jeg har valgt at være anonym, fordi jeg ikke har lyst til at folk skal vide hvem jeg er i det her..
Det er svært at forklare, men jeg skal gøre det så godt som jeg kan.
Det store spørgsmål er; Hvem ville I tro på? (ved godt det er svært når man ikke kender personerne, eller deres fortid, men ud fra det jeg skriver om det der skete.
Ok, en mand og en kvinde skændes, man kan høre manden sige av og stop, stop XX, hvor efter han kommer går ind til den Z der også bor i huset, fordi han ikke vil være alene med hende. Z kan se at han nærmest ryster/er bange, og han står med et 2årigt barn i armene, xx siger at han har slået hende, han siger nej(hun græder 2sek).. Han vil ikke være alene med hende, men hun bliver ved med at følge efter ham(det handler om at sætte et barnesæde ind), han siger at hvis du går væk/ovenpå, skal jeg nok sætte det ind, men hun bliver ved med at råbe/kalde ham navne, mens børnene hører på det. Han vil ikke være i nærheden af hende, og vil egentlig bare forlade huset.
Jeg ved godt at det ikke er meget, og det måske svært at tyde ud fra det her.. Skal siges at kvinde lyver ofte,(er blevet opdaget, men ligeglad).
Det er lidt forvirrende at finde ud af hvordan det hænger sammen men jeg forstår den sådan her:
Der er 3 voksne og et 2 årig barn i huset. 2 Voksne og barnet er i et rum hvor de skændes og manden råber av og stop til XX ( som jeg så vidt kan forstå er en voksen kvinde). De to voksne kommer ind i et andet rum, manden er ret rystet og har barnet på armen, hvor en anden voksen mand/kvinde er og XX påstår at han slår hende hvilket manden nægter. Manden "flygter" fra XX men XX følger ophidset efter ham og barnet.
Jeg kan ikke helt finde ud af hvad du mener med hvem man skal tro på. Vis det er det med hvem der slår hvem, ville jeg ud fra det du skriver nok tro at det er XX (den voksne ophidsede kvinde) der slår manden.