Hvem vile I tro på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.486 visninger
24 svar
17 synes godt om
26. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg har valgt at være anonym, fordi jeg ikke har lyst til at folk skal vide hvem jeg er i det her..

Det er svært at forklare, men jeg skal gøre det så godt som jeg kan.

Det store spørgsmål er; Hvem ville I tro på? (ved godt det er svært når man ikke kender personerne, eller deres fortid, men ud fra det jeg skriver om det der skete.

Ok, en mand og en kvinde skændes, man kan høre manden sige av og stop, stop XX, hvor efter han kommer går ind til den Z der  også bor i huset, fordi han ikke vil være alene med hende. Z kan se at han nærmest ryster/er bange, og han står med et 2årigt barn i armene, xx siger at han har slået hende, han siger nej(hun græder 2sek).. Han vil ikke være alene med hende, men hun bliver ved med at følge efter ham(det handler om at sætte et barnesæde ind), han siger at hvis du går væk/ovenpå, skal jeg nok sætte det ind, men hun bliver ved med at råbe/kalde ham navne, mens børnene hører på det. Han vil ikke være i nærheden af hende, og vil egentlig bare forlade huset.

Jeg ved godt at det ikke er meget, og det måske svært at tyde ud fra det her.. Skal siges at kvinde lyver ofte,(er blevet opdaget, men ligeglad).

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

Miss Thunder

Jeg syntes det er meget forvirrende læsning.. Er det voksen/barn situation eller to voksne.. Jeg fanger ikke sammenhængen.

Anmeld Citér

26. marts 2015

MHB

Jeg forstår desværre ikke rigtig hvad du skriver, og kan ikke finde rundt i hende og ham og x og z som du har skrevet det  

Anmeld Citér

26. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg har valgt at være anonym, fordi jeg ikke har lyst til at folk skal vide hvem jeg er i det her..

Det er svært at forklare, men jeg skal gøre det så godt som jeg kan.

Det store spørgsmål er; Hvem ville I tro på? (ved godt det er svært når man ikke kender personerne, eller deres fortid, men ud fra det jeg skriver om det der skete.

Ok, en mand og en kvinde skændes, man kan høre manden sige av og stop, stop XX, hvor efter han kommer går ind til den Z der  også bor i huset, fordi han ikke vil være alene med hende. Z kan se at han nærmest ryster/er bange, og han står med et 2årigt barn i armene, xx siger at han har slået hende, han siger nej(hun græder 2sek).. Han vil ikke være alene med hende, men hun bliver ved med at følge efter ham(det handler om at sætte et barnesæde ind), han siger at hvis du går væk/ovenpå, skal jeg nok sætte det ind, men hun bliver ved med at råbe/kalde ham navne, mens børnene hører på det. Han vil ikke være i nærheden af hende, og vil egentlig bare forlade huset.

Jeg ved godt at det ikke er meget, og det måske svært at tyde ud fra det her.. Skal siges at kvinde lyver ofte,(er blevet opdaget, men ligeglad).

Er det noget du har set? Noget du har fået fortalt - i så fald af hvem? Kvinden eller manden? 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg prøver igen... Sorry

XX=Kvinden, Y=manden, Z=tredje person der bor i huset.

Drengen og børnene er der bare, har ikke noget med skænderiet at gøre.

Ok, en mand og en kvinde(XX) skændes, man kan høre manden sige av og stop, stop XX, før han kommer ind på Z(Z´s rum) der også bor i huset, fordi han ikke vil være alene med hende.

Z kan se at Y nærmest ryster/er bange, og han står med et 2årigt barn(har ikke noget med det at gøre, men fordi barnet er ked af det) i armene, xx siger at han har slået hende, han siger nej(hun græder 2sek og stopper så igen)..

Han vil ikke være alene i et rum med hende, men hun bliver ved med at følge efter ham, han siger; at hvis hun går væk/ovenpå, skal han nok sætte det ind(autostolen), men hun bliver ved med at råbe/kalde ham navne, mens børnene hører på det. Og flytter sig ikke, eller give ham bilnøglerne, så han faktisk kan sætte autostolen ind, og hun vil se ham sætte autostolen ind.

Han vil ikke være i nærheden af hende, og vil egentlig bare forlade huset, men hun vil ikke lade ham.

Ved ikke om det var bedre, det er svært at skrive, synes jeg.

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Er det noget du har set? Noget du har fået fortalt - i så fald af hvem? Kvinden eller manden? 

Jeg har set det og hørt det.

Anmeld Citér

26. marts 2015

MorDk

Jeg forstår ikke helt dit indlæg.... Det virker meget rodet. Håber en kan forstå og derefter svarer på dit spørgsmål.

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg forstår ikke helt dit indlæg.... Det virker meget rodet. Håber en kan forstå og derefter svarer på dit spørgsmål.

Jeg har prøvet at skrive det igen.. Jeg ved godt det er meget rodet, men ved ikke hvordan jeg ellers skal skrive det..

Anmeld Citér

26. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg har prøvet at skrive det igen.. Jeg ved godt det er meget rodet, men ved ikke hvordan jeg ellers skal skrive det..

Okay så kvinden siger at manden har slået hende. Har du et godt forhold til kvinden eller manden? 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Okay så kvinden siger at manden har slået hende. Har du et godt forhold til kvinden eller manden? 

Ja, det siger hun..

Jamen jeg har et godt forhold med begge to, men snakker mest med manden, da hun ofte er væk aftner eller weekender, og hun har løjet for mig også(opdaget)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.