Hvor tit har i sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2015

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Jeg smed p-pillerne som 26-årig, min mand var 25. Blev gravid efter 4 mdr, hvor vi havde sex hver eller hver anden dag. Endte dog i en tidlig abort, og derefter tog det 6 mdr. Den måned jeg blev gravid testede jeg ÆL og vi var sammen på dag 8, 11 og 13, hvor ÆL var dag 14. Det var første gang vi prøvede at "time" det, og om det hjalp eller var tilfældigt, ved jeg ikke... Og så var der forbud mod højre hånd i dagene op til ÆL

Held og lykke med projektet

Tak for svar

Er ked af at høre om din abort. Jeg håber virkelig ikke der går 6mdr+ :-|

æggeløsnings test osv tror jeg ikke er mig, men vi har nogenlunde regelmæssigt sex, så jeg håber den er der relativt hurtigt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Lisette W skriver:

Jeg begyndte at spise folinsyre en måden inden jeg stoppede med p-pillerne, og den sidste alkohol blev indtagen den dag jeg spiste min sidste p-pille. Vi havde sex når vi havde lyst, nogle gange hver dag, andre gange kunne der gå nogle dage i mellem. Vi havde ikke sat os ind i hvornår der var ægløsning og hvornår det ville være taktisk smart at have sex. Aftalen var at vi bare levede som vi plejede dog minus alkohol, og så ville vi begynde at sætte os ind i ægløsning osv. hvis ikke der var sket noget efter et halv år. Jeg blev gravid i første forsøg og skal føde en lille dreng lige om lidt

Tak for svar, det var faktisk den taktik jeg havde tænkt mig pg sådan vi har gjort indtil nu, men kan mærke på min kæreste at han tænker rigtig meget på det og ja, så er der den der lille bitte nagende frygt.

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Vi skal forhåbentlig i gang til sommer med at prøve at få nr 1.

Her er planen at vi bare hygger når vi har lyst til det så det ikke bliver en pligt og så at jeg skal tage Gravitamin + Jern tilskud vi har besluttet ikke at teste efter ÆL vis min mens er regelmæssig men bare tage det som det kommer, nu må vi se om planen holder eller der kommer et skrækkeligt testmonster frem 

Tak for svar og pøj pøj med kommende projekt baby.

her tager jeg folinsyre og ellers gør jeg/vi intet, men vil jo gerne optimere mine chancer, tror bare ikke æggeløsningstest vil fungere for mig:-$

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Mynthe_Mus skriver:

Har meget nedsat fertilitet. Har næsten ingen menstruation uden jeg tager p-piller. 

Så var jeg praktik i udlandet, og der gik jeg af mine p-piller. Efter 3 måneder væk fra kæresten kom jeg hjem, og så bliver der dyrket en masse sex 

Vupti 3 måneder uden menstruation, en måned hjemme var jeg gravid!

Eneste forklaring;  Fik min ægløsning, da jeg kom hjem og så vi var meget heldige.

- Så når jeg kan blive gravid på denne måde, tænker jeg SEX, SEX OG ATTER SEX!  

Det var da ret vildt det gik så let

tillykke med det

su har nok ret i vi skal bruge vores energi der

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Hvis I først lige har besluttet det, så lad være med at tænke på timing osv. Hav sex når I har lyst og se om I ikke kan lave en glædelig overraskelse mere. 

Når først planlægningen tager over, så risikerer I at blive helt "besat" og det er ikke ligefrem noget der sætter stemningen for sex.

Nyd det i stedet og sker der så ikke noget efter 6 måneders tid, så ka. i måske holde lidt mere øje med timing.

god fornøjelse

Tak for svar

Vi besluttede det for 2 mdr siden, men grundet medicin kunne vi først gå i gang i 1marts og det ramlede så lige sammen med første mens efter stop med prævention.

jeg er heller ikke til at have sex for at kunne lave et barn, lyst er vigtigt, ellers står jeg helt af, men vil selvfølgelig også gerne gør til at optimere vores muligheder

Og ja, så glæder jeg mig selvfølgelig og det ville passe perfekt hvis det blev i jan den lille kom og så den der lille nagende frygt, hvad nu hvis jeg ikke kan. Min kæreste har allerede købt nyt puslebord osv og ja, jeg er bange for ikke at kunne slå til

Anmeld Citér

26. marts 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Tak for svar og pøj pøj med kommende projekt baby.

her tager jeg folinsyre og ellers gør jeg/vi intet, men vil jo gerne optimere mine chancer, tror bare ikke æggeløsningstest vil fungere for mig:-$

Jo tak jeg glæder mig sådan til det, det er ren tortur for mig at hører en baby græde nu og ville så gerne i gang NU men må ikke endnu for lægen da jeg har for lavt stofskifte som er lidt svært at få reguleret men snart burde være klar.

Ja man gør alt for at optimere sine muligheder, har du prøvet den stilling når han kommer, hvor du ligger i en hund med brystet i madrassen og vippe bækkenet op mod loftet Ved hælder ikke om ÆL-teste virker for mig men det værd at prøve vis det ikke er lykkes at få en positiv g-test efter 6 måneders tid

Anmeld Citér

27. marts 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Vores PB2 har været længe undervejs (synes jeg - andre har ventet længere), så efter noget tid belsuttede jeg mig for at prøve diverse tricks, jeg havde læst om, da ingen af dem kunne skade. Ingen af dem virkede (ud over sex selvfølgelig ).

I sidste cyklus mistede jeg tålmodigheden og smed mit gamle ventetøj og min folinsyre i skraldespanden. Det virkede vist her, da jeg testede positiv i morges, men da jeg testede negativ i søndags, skal jeg have en positiv test mere, inden jeg tør tro på det. Nu skal jeg så ud at have købt en test mere, folinsyre og om nogle måneder forhåbentligt nyt ventetøj 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Rengyduck

Anonym skriver:

Tak for svar

jeg er ikke sikker på æggeløsning osv og tror heller ikke det er mig at skulle teste alt muligt. Vi har sex når lysten er der, ca med 2/3dags mellemrum.

Det har jeg godt hørt om, men på mig render det nærmest ud i det øjeblik han kommer

Jeg syntes også det var for omstændigt med æl-tests osv. Men hvis vi havde prøvet i længere tid var jeg nok hoppet på dén vogn alligevel 

Jeg kan egentlig heller ikke huske om vi brugte pudetricket den dag hvor der blev gevinst. Jeg tror det er så som så. Men med mig løber det også ud alligevel, pude eller ej - så jeg tror bare det gælder om at være heldig  ... Og nyde det selvfølgelig, det kan godt være at lysten ændrer sig drastisk når først du er blevet gravid 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Anonym trådstarter

Rengyduck skriver:

Jeg syntes også det var for omstændigt med æl-tests osv. Men hvis vi havde prøvet i længere tid var jeg nok hoppet på dén vogn alligevel 

Jeg kan egentlig heller ikke huske om vi brugte pudetricket den dag hvor der blev gevinst. Jeg tror det er så som så. Men med mig løber det også ud alligevel, pude eller ej - så jeg tror bare det gælder om at være heldig  ... Og nyde det selvfølgelig, det kan godt være at lysten ændrer sig drastisk når først du er blevet gravid 

Det kan også være jeg når der til, men håber det ikke

men min kæreste er allerede meget utålmodig

jeg burde få min mens en af de nærmeste dag, så nu må vi se

det er rigtigt, sidst havde jeg dog lyst lige til det sidste, men kan godt tvivle på om overskuddet vil være der denne gang

Anmeld Citér

28. marts 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Min den første var heller ikke planlagt 

Gravditet nummer 2 tog 1 mdr :-) Endte dog i abort, desværre. Jeg var 20 år gammel. 

Graviditet nummer 3 tog os 11 måneder og hun er stadig i maven :-) Jeg er 21 år nu. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.