Hvor tit har i sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.928 visninger
24 svar
4 synes godt om
26. marts 2015

Anonym trådstarter

God formiddag

da kæresten og jeg har besluttet os for at vi gerne vil have barn nr 2 ligger jeg inde med lidt spørgsmål, nr 1 var en glædelig svipser, men det betyder så også at jeg aldrig har prøvet at forsøge før

så hvor tit har i sex?

gør/tager i noget for at øge fertiliteten?

ker der er bævet gravide hvor lang tid tog det og hvor gamle var i?

har i nogle gode råd fif?

En lille del af mig frygter sådan at jeg ikke kan lave en nr 2 Der er ingen rationel grund til det, men jeg kan ikke ryste det af mig.

knus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

Rengyduck

Anonym skriver:

God formiddag

da kæresten og jeg har besluttet os for at vi gerne vil have barn nr 2 ligger jeg inde med lidt spørgsmål, nr 1 var en glædelig svipser, men det betyder så også at jeg aldrig har prøvet at forsøge før

så hvor tit har i sex?

En lille del af mig frygter sådan at jeg ikke kan lave en nr 2 Der er ingen rationel grund til det, men jeg kan ikke ryste det af mig.

knus

Vi havde det ca. hver 2. dag men nogle gange orkede vi ikke, og så blev det bare når vi havde lyst. Vi gjorde det 4 dage før min ægløsning, og det var åbenbart nok til at give gevinst ��

Jeg spiste Gravitamin �� 

Vi var 31 og 36 (nu er han 37) og det tog 2 mdr.

Jeg brugte tricket med at lægge en pude under bagdelen bagefter - men om det hjalp aner jeg ikke ��

Anmeld Citér

26. marts 2015

NNL

Jeg smed p-pillerne som 26-årig, min mand var 25. Blev gravid efter 4 mdr, hvor vi havde sex hver eller hver anden dag. Endte dog i en tidlig abort, og derefter tog det 6 mdr. Den måned jeg blev gravid testede jeg ÆL og vi var sammen på dag 8, 11 og 13, hvor ÆL var dag 14. Det var første gang vi prøvede at "time" det, og om det hjalp eller var tilfældigt, ved jeg ikke... Og så var der forbud mod højre hånd i dagene op til ÆL

Held og lykke med projektet

Anmeld Citér

26. marts 2015

Lisette W

Anonym skriver:

God formiddag

så hvor tit har i sex?

knus

Jeg begyndte at spise folinsyre en måden inden jeg stoppede med p-pillerne, og den sidste alkohol blev indtagen den dag jeg spiste min sidste p-pille. Vi havde sex når vi havde lyst, nogle gange hver dag, andre gange kunne der gå nogle dage i mellem. Vi havde ikke sat os ind i hvornår der var ægløsning og hvornår det ville være taktisk smart at have sex. Aftalen var at vi bare levede som vi plejede dog minus alkohol, og så ville vi begynde at sætte os ind i ægløsning osv. hvis ikke der var sket noget efter et halv år. Jeg blev gravid i første forsøg og skal føde en lille dreng lige om lidt

Anmeld Citér

26. marts 2015

CLB

Vi blev gravide på 4 måneder, jeg er 20 og han 31. 

Vi havde sex hveranden dag hele måneden udover den uge min ægløsning lå i, der var det hver dag (: 

Selvfølgelig var der et par enkle dage den glippede..

Det eneste jeg gjorde var at blive liggende i sengen 10 minutter efter vi var færdige, men det var nok mest psykisk for min egen skyld!

Anmeld Citér

26. marts 2015

MorTilN

Vi skal forhåbentlig i gang til sommer med at prøve at få nr 1.

Her er planen at vi bare hygger når vi har lyst til det så det ikke bliver en pligt og så at jeg skal tage Gravitamin + Jern tilskud vi har besluttet ikke at teste efter ÆL vis min mens er regelmæssig men bare tage det som det kommer, nu må vi se om planen holder eller der kommer et skrækkeligt testmonster frem 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Mynthe_Mus

Har meget nedsat fertilitet. Har næsten ingen menstruation uden jeg tager p-piller. 

Så var jeg praktik i udlandet, og der gik jeg af mine p-piller. Efter 3 måneder væk fra kæresten kom jeg hjem, og så bliver der dyrket en masse sex 

Vupti 3 måneder uden menstruation, en måned hjemme var jeg gravid!

Eneste forklaring;  Fik min ægløsning, da jeg kom hjem og så vi var meget heldige.

- Så når jeg kan blive gravid på denne måde, tænker jeg SEX, SEX OG ATTER SEX!  

Anmeld Citér

26. marts 2015

MMOGM

Min kæreste var 23 og jeg var 22, vi blev gravide i første forsøg, ved at have sex et par gange lidt før ægløsning, og ved ægløsning 

Anmeld Citér

26. marts 2015

jenny4

Anonym skriver:

God formiddag

så hvor tit har i sex?

knus

Hvis I først lige har besluttet det, så lad være med at tænke på timing osv. Hav sex når I har lyst og se om I ikke kan lave en glædelig overraskelse mere. 

Når først planlægningen tager over, så risikerer I at blive helt "besat" og det er ikke ligefrem noget der sætter stemningen for sex.

Nyd det i stedet og sker der så ikke noget efter 6 måneders tid, så ka. i måske holde lidt mere øje med timing.

god fornøjelse

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Rengyduck skriver:

Vi havde det ca. hver 2. dag men nogle gange orkede vi ikke, og så blev det bare når vi havde lyst. Vi gjorde det 4 dage før min ægløsning, og det var åbenbart nok til at give gevinst ��

Jeg spiste Gravitamin �� 

Vi var 31 og 36 (nu er han 37) og det tog 2 mdr.

Jeg brugte tricket med at lægge en pude under bagdelen bagefter - men om det hjalp aner jeg ikke ��

Tak for svar

jeg er ikke sikker på æggeløsning osv og tror heller ikke det er mig at skulle teste alt muligt. Vi har sex når lysten er der, ca med 2/3dags mellemrum.

Det har jeg godt hørt om, men på mig render det nærmest ud i det øjeblik han kommer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.