permanentbarnløs skriver:
Kære Lisbeth,
Så fik jeg oprettet en profil så jeg kan svare dig 
Jeg er permanent barnløs - som i at jeg aldrig bliver mor. Jeg har været igennem flere års behandling, men da det stod klart, at det bare ikke ville lykkes for os, var jeg også efterladt med en desperationsfølelse, og det store spørgsmål: Hvor er de permanent barnløse? For sandheden er jo, at der er hjælp at hente mens man er i behandling, men så snart det stopper og man i virkeligheden er allermest skrøbelig, så er der ingen.
Landsforeningen forsøger at gøre noget for os permanent barnløse. Jeg er fx lige blevet interviewet til en artikel i deres blad. Men realiteten er, at der stadig primært er fokus på behandlings-processen og alle dem det lykkes for.
På facebook har jeg fundet en fantastisk gruppe kvinder, som alle selv er permanent barnløse, og sammen har vi startet en gruppe, der stødt og roligt vokser og bliver stærkere. Vi støtter hinanden i den livssituation vi alle deler - de dårlige dage, hvor sorgen fylder, og de gode dage, hvor det lykkes at tænke fremad.
Du er mere end velkommen til at være med, og se om det er noget for dig. Du er også meget velkommen til bare at skrive til mig, hvis du skulle få lyst.
Jeg har som sagt lige oprettet denne profil for at svare dig, så jeg ved ikke om man kan skrive til hinanden privat. Men ellers så svar mig her, så får du min mail adresse 
De bedste hilsner fra Tina