Perfektionist eller rodde hoved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg er begge dele... det er frygteligt
For jeg vil gerne have et pænt og ryddeligt hjem, og bliver i virkelig dårligt humør hvis her roder meget. Men samtidig er jeg virkelig et rodehoved... rodet kommer bare helt automatisk, selvom jeg hader det !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Sweet1978

Jeg er perfektionist og laver systemer for alt, så jeg kan styre det og har overblik, men jeg prøver at finde en balance, For lægerne mener den del af min personlighed var med til at udløse depressionen. Når man har så høje krav til sig selv, skal der ikke mange fejl til at vælge læsset.

Anmeld

31. august 2009

ekzunz

Rikke skriver:

Jeg er begge dele... det er frygteligt
For jeg vil gerne have et pænt og ryddeligt hjem, og bliver i virkelig dårligt humør hvis her roder meget. Men samtidig er jeg virkelig et rodehoved... rodet kommer bare helt automatisk, selvom jeg hader det !!

Sådan har jeg det også! Bliver totalt hidsig og småsur hvis her roder for meget, og humøret bliver da bare ikke bedre når Kloge-Ågerne påpeget at det rent faktisk er mine sko der står under sofabordet....

Anmeld

1. september 2009

Betina88

Jeg er begyndt at være et rodehoved nu efter jeg er flyttet hjemmefra for 14 måneder siden nu , men jeg husker da sådan nogenlunde ..-

Anmeld

1. september 2009

MaleneG

DatterMalou skriver:

Jeg er nok både perfektionist og roddehoved. Min stue kan godt være lidt i uorden, dvs det er mit skrivebord der er det. Der ligger jeg tingene, hvis jeg ikke lige ved hvor jeg ellers skal ligge det. UPS!
Men resten skal tilgengæld ligge hvor det plejer. Jeg kan blive fuldstændig sindsyg sur og nærmest få tvangstanker, hvis min kæreste for sjov går ud og bytter om på vores håndklæder, altså hans, mit og vores datters. Når jeg så opdager det, er han ved og dø af grin - for så går jeg ud og kigger 1 mio. gange. Han tør nu ikke gøre det 2 gange i træk. Høhø

Præcis sådan har jeg det også..
Kan også gå helt i spåner over han gang på gang hænger sin jakke på spise stolene istedet for knagerne ude i gangen, som han alligevel går lige forbi når han går ind i stuen. 
Og folk kan lige vove på at prøve at hjælpe mig med rengøringen  
Det er nemmere at bruge en time selv på at gøre rent, end at rende rundt i røven af folk og rette dem.

Anmeld

1. september 2009

LotteGabriella

Jeg er helt klart et rodehoved, men kan dog som regel huske hvor jeg lægger ting mv. Det er bare mig, men man siger jo også, at rodehoveder er gode i sengen, det så jeg i hvert fald i TV her forleden dag

Anmeld

1. september 2009

Sjl-msl-Mkl

MaleneG skriver:

Præcis sådan har jeg det også..
Kan også gå helt i spåner over han gang på gang hænger sin jakke på spise stolene istedet for knagerne ude i gangen, som han alligevel går lige forbi når han går ind i stuen. 
Og folk kan lige vove på at prøve at hjælpe mig med rengøringen  
Det er nemmere at bruge en time selv på at gøre rent, end at rende rundt i røven af folk og rette dem.

Ej hvor er det dejligt at der er en i verden som mig! Jeg troede jeg var helt alene. HAHA Det må jeg da fortælle min kæreste. 

Anmeld

1. september 2009

ChatH

total perfektionist med alt. DESVÆRRE! jeg vil heller blive total stresset af selv at lave alt end at andre skal blande sig.
det gælder både rengøring og tøj og pigernes tøj og ja stort set alt.
Men her er så også altid pænt og rent
Er sku ikke rigtig klog!

Anmeld

1. september 2009

Bondepigen

Jeg er et perfektionistisk rodehovede hahahahaha....

altså, for eksempel min opvasker, den skal fyldes PRÆCIS som jeg ville gøre det, ellers går jeg næsten i spåner, når jeg ser den, og skal tømme den.... men altså den beskidte opvask, kan da stå på bordet længe inden jeg får sat det i maskinen hehe....

Og mit vasketøj, det kan grine af mig længe, i store bunker alle vegne, både beskidt, rent, og lagt sammen.... Men når jeg så til gengæld skal lægge det sammen, skal det også gøres på den HELT rigtige måde, ellers bliver jeg fuldstændig sindssyg....

og tja sådan har jeg det vidst med alt.... jeg er længe om at få noget gjort, men når det så bliver gjort, skal det satme også gøres RIGTIGT.....

Hahaha, det lyder fuldstændig som mig!!! Men øver mig dog i at få tingene gjort med det samme.... Hmmm, det har jeg øvet meget i hele mit liv . Mon det nogensinde lykkes??

Anmeld

1. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er IKKE perfektionist. Men jeg er heller ikke et rodehovede... Min mand er BÅDE perfektionist OG rodehovede 

Jeg er mere spontan, vil jeg sige, end nogen af de ting du beskriver der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.