Skal bonussen altid med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan jeg tillade at spørge om hun kun behøves med en af dagene?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.262 visninger
18 svar
53 synes godt om
23. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej piger!! 

Først vil jeg lige sige at jeg holder sindssyg meget af min bonus datter så ingenting der! 

Men her efter vores 2 fælles børn er kommet vil jeg gerne lave noget med dem selv engang i mellem.  

Min kæreste gider dog ikke at lave noget hvis hans datter ikke er med.  Så når hun ikke er her hver anden uge, vil han bare være hjemme.  Det går mig vildt meget på!  

Fx her i næste måned skal vi både i Legoland og i zoo.  Den dag vi skal i Legoland  har vi hende ikke, men kæresten insisterer på at hun skal med.

Er jeg forkert på den at jeg bare gerne vil ha drengene og kæresten for mig selv bare en af dagene vi skal afsted?  Det jo ikke fordi hun aldrig kommer nogen steder, vi laver altid noget udenfor hjemmet med hende når hun er her.  

Kan jeg godt tillade mig at sige til min kæreste at jeg gerne vil ha ham og drengene bare en af dagene selv? 

Synes bare at det er øv at jeg ikk får en eneste oplevelse selv med vores sønner..  

Sorry stavefejl skriver på tlf.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

Tranebaer

Selvfølgelig skal jeres liv ikke gå i stå i de dage, hvor I ikke har hende. Hun laver jo også sjove ting uden jer, når hun er hos mor.

Men når nu I har mulighed for at invitere hende med, selvom det ikke er den dag I plejer at have hende, så synes jeg, at I skal gøre det. Så hun føler sig velkommen og som en del af jer. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg forstår godt, at du synes det er træls at I ikke kan lave noget uden for hjemmet når i ikke har din kærestes datter på weekend, men jeg stiller mig nok også lidt uforstående overfor hvorfor du ikke vil have hende med når I har muligheden for det. 

Jeg havde inviteret hende med, hvis muligheden var der og hun kunne komme med. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

For at svare på dit spørgsmål: Ja, du kan godt tillade dig at sige det til din kæreste, men jeg ville ikke gøre det

Anmeld Citér

23. marts 2015

SandraXOXO

Jeg ville heller ikke gide lave noget uden et af mine børn så jeg må sige jeg er helt enig med din kæreste. Det er hans datter, hans førstfødte, han elsker hende mindst lige så meget som han elsker de andre børn. For ham er der jo ingen forskel, og det synes jeg du skal acceptere. Og selvfølgelig skal jeres liv ikke gå i stå hveranden weekend, men når i har muligheden for at invitere hende med til de store ting så gør det da! Ellers kan faren nok ikke nyde dem når han ved at hun mangler. Og så vil han gå og tænke at ihh det ville hun ha synes var sjovt, og ihh den ville jeg gerne ha prøvet med hende, og ej det skulle hun ha set og så er det slet ikke sjovt. Men så kan i lave småting som tur i skov eller lign de weekender hun ikke er der så hun ikke går glip af Tivoli legoland osv. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

fo82

Hvis han ønsker det så ja. Hun er lige så meget hans datter som de to andre børn, og hun har lige så meget ret til at være sammen med sin far som jeres fælles børn har.

hvis han ønsker at aktiviteter skal foregå som en hel samlet familie, så er det det man gør. Hvad hvis du blev bedt om at lade det ene eller begge jeres fælles børn blive hjemme for nu skulle din bonusdatter have jeres fulde opmærksomhed.

jeg plejer at sige at man ikke vælger hvem man forelsker sig i, det holder jeg på, men du har valgt en mand der har et barn i forvejen, og det barn har lige så meget ret til sin far som efterfølgerne. Og dermed har du jo også valgt pigen til og de præmisser der følger med når man vælger en mand der vil (ALLE) sine børn. 

Jeg tager faktisk hatten af for at din mand ser det som en hel familie der gør tingene SAMMEN :-)

Anmeld Citér

23. marts 2015

jenny4

Måske i hellere skulle snakke med din kæreste om han savner hende meget, er bange for at gøre forskel osv? 

Det kunne godt lyde lidt som om, at han er bange for at hun skal føle sig som en mindre del af jeres familie hvis I laver alt mulig sjovt når hun ikke er der. 

Men jeg tænker samtidig også om hun ikke engang i mellem har brug for at I bare er hjemme når hun er hos jer? Det behøver jo ikke være med drøn på hele tiden. Er sikker på at hun vil nyde et familiespil ludo lige så meget som legoland

Men jeg synes det ville være forkert direkte at fravælge hende, når I har muligheden for at hun er med.

Anmeld Citér

23. marts 2015

Carina:-)

Jeg synes din kæreste er en dejlig far der elsker alle 3 børn lige meget . Og self- kan du sige det til ham ,men forvent at han ikke forstår dig ( det gør jeg nu heller ikke) Og at han vil synes du fravælger hans datter. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

SofiaMik

Selvfølgelig kan i da tage af sted uden bonus. Bonus har jo også en mor, som hun tager af sted med. Desuden kunne det lyde som om, at i ikke er hjemme og hygge med bonus, men altid på farten med hende. Jeg tror, at børn også har brug for bare at være hjemme med deres familie. Der behøver jo ikke ske noget, hver gang hun er hos jer?

Derudover har alle børnene jo også godt af at have jer helt alene en gang i mellem. Måske han kan lave noget med bonusdatter helt alene en gang i mellem også?

Anmeld Citér

23. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hej piger!! 

Først vil jeg lige sige at jeg holder sindssyg meget af min bonus datter så ingenting der! 

Men her efter vores 2 fælles børn er kommet vil jeg gerne lave noget med dem selv engang i mellem.  

Min kæreste gider dog ikke at lave noget hvis hans datter ikke er med.  Så når hun ikke er her hver anden uge, vil han bare være hjemme.  Det går mig vildt meget på!  

Fx her i næste måned skal vi både i Legoland og i zoo.  Den dag vi skal i Legoland  har vi hende ikke, men kæresten insisterer på at hun skal med.

Er jeg forkert på den at jeg bare gerne vil ha drengene og kæresten for mig selv bare en af dagene vi skal afsted?  Det jo ikke fordi hun aldrig kommer nogen steder, vi laver altid noget udenfor hjemmet med hende når hun er her.  

Kan jeg godt tillade mig at sige til min kæreste at jeg gerne vil ha ham og drengene bare en af dagene selv? 

Synes bare at det er øv at jeg ikk får en eneste oplevelse selv med vores sønner..  

Sorry stavefejl skriver på tlf.. 

Han vil jo bare gerne give sine børn den samme oplevelse, og det er da skønt.. og jeg forstår ham godt, du efterlader jo heller ikke dit ene barn hjemme og tager det andet med i legoland.

Det er ikke let at have en bonus, men der er jo heller ikke let for ham, hans datter er delebarn, hendes brødre bor med mor og far.. han vil bare ikke have at hun føler sig udenfor.

og han lyder som en skøn far, men hvis det går dig så meget på, så snak med ham. Lær hinandens  føleser og find en løsning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.