for helvede :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2015

Kløver

komnubaby skriver:

Vi skal jo på privat klinikken der har de åbent i påsken også. Øv hvor er det bare surt.

Okay ja jeg kender jo ikke deres åbningstiderne, er jo forskelligt fra sted til sted uanset om vi snakker offentligt, privat med offentlig tilgang eller privat. Men forstår godt det er trels, de hjælper jer helt sikkert så godt som muligt og så i får det bedst mulige forløb 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

Kærlighediminmave

anjo01 skriver:

Har du fået taget alle dine blodprøver? For der er en der kun kan tages mellem 2-4. Menstruationsdag, og den skal du have taget ved egen læge. Hviscdu ikke har, er det jo perfekt og skal i igang med IVF lang protokol så er det også det perfekte tidspunkt, da du alligevel ikke skal igang med hormoner før ca 14 dage efter første mens dag . Håber det kommer til at passe med at I kan komme igang med det samme. 

Py jeg aner ikke med den blodprøve jeg kan slet ikke overskue noget af det for tiden. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Kærlighediminmave

Rockertand skriver:

Prøv at teste?

Det har jeg prøvet den var negativ men heller ikke helt med morgen urin for har været på arbejde i nat så vil skyde på at det var med 3-4 timers gammel urin men tænker hvis jeg ikke bløder mere end det her, om det kan være andet end menstruation?  jeg går på wc om lidt er lige vågnet så burde der vil være noget hvis det er menstruation 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Kærlighediminmave

Okay ingen blod efter jeg har sovet siden kl 7. Kan mensen godt være på pause og så komme for fulde udblæsning lige pludselig. Har aldrig oplevet det her, når først jeg plejer at begynde at få de kramper så plejer mens at dukke op, meget! Og i 4-5 dage 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Kærlighediminmave

Så kom der en klump blod ud. Nu tror jeg min mens går i gang. Kramperne er tilbage øv kunne det da ikke have ventet tre dage mere  

Anmeld Citér

23. marts 2015

anjo01

komnubaby skriver:

Så kom der en klump blod ud. Nu tror jeg min mens går i gang. Kramperne er tilbage øv kunne det da ikke have ventet tre dage mere  

Ring til dem imorgen og hør hvilke blodprøver Du kan få taget inden du skal derop, da du har fået din menstruation. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Kærlighediminmave

anjo01 skriver:

Ring til dem imorgen og hør hvilke blodprøver Du kan få taget inden du skal derop, da du har fået din menstruation. 

Jamen jeg ved jo slet ikke om jeg skal have taget sådan nogle blodprøver det er jo første gang på torsdag at vi skal snakke med dem?  

Anmeld Citér

24. marts 2015

Flødebollen

komnubaby skriver:

Jamen jeg ved jo slet ikke om jeg skal have taget sådan nogle blodprøver det er jo første gang på torsdag at vi skal snakke med dem?  

Du skal hvert fald have en masse taget inden I går i gang  

og - som en anden skriver. Enkelte prøver skal tages på bestemt cyklusdag. Så du risikerer at skulle vente yderligere en cyklus hvis ik du får dem taget nu her

ring til klinikken og forhør dig og held og lykke !

Anmeld Citér

24. marts 2015

Kærlighediminmave

Flødebollen skriver:

Du skal hvert fald have en masse taget inden I går i gang  

og - som en anden skriver. Enkelte prøver skal tages på bestemt cyklusdag. Så du risikerer at skulle vente yderligere en cyklus hvis ik du får dem taget nu her

ring til klinikken og forhør dig og held og lykke !

De siger jeg ikke skal have taget nogen nu da jeg ikke har været ude ved dem endnu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.