for helvede :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.689 visninger
18 svar
1 synes godt om
22. marts 2015

Kærlighediminmave

Ja øv for en aften. Mega mens smerter. Laksefarvet udflåd. Troede bare måske jeg lige har haft ægløsning men da jeg ikke kan teste for ægløsning og mit udflåd svinger i øst og vest er jeg ikke sikker. Er kun på cyklus dag 35. Det er sku da typisk at min mens så vælger at komme lige før vi skal til første samtale hos fertilitets klinikken. Nu troede jeg lige vi kunne komme igang med det samme men nej nej. Er SIKKER på min mens er på vej

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2015

Kærlighediminmave

komnubaby skriver:

Ja øv for en aften. Mega mens smerter. Laksefarvet udflåd. Troede bare måske jeg lige har haft ægløsning men da jeg ikke kan teste for ægløsning og mit udflåd svinger i øst og vest er jeg ikke sikker. Er kun på cyklus dag 35. Det er sku da typisk at min mens så vælger at komme lige før vi skal til første samtale hos fertilitets klinikken. Nu troede jeg lige vi kunne komme igang med det samme men nej nej. Er SIKKER på min mens er på vej

Hvad er oddsene lige for at jeg skal have så kort en cyklus nu, når den normal svinger mellem 45 og 80 dage  

Anmeld Citér

23. marts 2015

Kløver

Måske er det faktisk netop

positivt, da i måske ellers kunne risikere at ramme påsken så måske det gør at i kommer igang hurtigere end hvis din mens kom på dag 40-60 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Kærlighediminmave

Årgangs Mor skriver:

Måske er det faktisk netop

positivt, da i måske ellers kunne risikere at ramme påsken så måske det gør at i kommer igang hurtigere end hvis din mens kom på dag 40-60 

Vi skal jo på privat klinikken der har de åbent i påsken også. Øv hvor er det bare surt.

Anmeld Citér

23. marts 2015

TrineMine86

Altså jeg havde mega menssmerter og laksefarvet/lyserødt udflåd i 1-2 uger inden jeg testede positivt, højst sandsynligt da ægget satte sig fast.. 

Krydser fingre for dig  

Anmeld Citér

23. marts 2015

Kærlighediminmave

TrineMine86 skriver:

Altså jeg havde mega menssmerter og laksefarvet/lyserødt udflåd i 1-2 uger inden jeg testede positivt, højst sandsynligt da ægget satte sig fast.. 

Krydser fingre for dig  

Åh jeg gider/tør slet ikke tænke i de baner. Der er godt nok ikke rigtig kommet mere end en to krone i bindet, og der kom ikke rigtig noget da jeg tørrede mig sidst, kun lidt brunt/lyserødt tidligere, har dog stadig kramper, men må nok indrømme at jeg studser over jeg pludselig skal have menstruation så tidligt :/ det har jeg ikke haft den tid vi har forsøgt nu :s det er så forvirrende

Anmeld Citér

23. marts 2015

Kærlighediminmave

Hm der kommer mest brunt udflåd. Sidst kom der meget meget lidt frisk blod meget slimet. Ja undskyld for detaljerne men har ikke oplevet min mens sådan her :s 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Kærlighediminmave

Og ikke rigtig noget bindet, næsten kun når jeg tørrer mig 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Rockertand

komnubaby skriver:

Og ikke rigtig noget bindet, næsten kun når jeg tørrer mig 

Prøv at teste?

Anmeld Citér

23. marts 2015

anjo01

komnubaby skriver:

Har du fået taget alle dine blodprøver? For der er en der kun kan tages mellem 2-4. Menstruationsdag, og den skal du have taget ved egen læge. Hviscdu ikke har, er det jo perfekt og skal i igang med IVF lang protokol så er det også det perfekte tidspunkt, da du alligevel ikke skal igang med hormoner før ca 14 dage efter første mens dag . Håber det kommer til at passe med at I kan komme igang med det samme. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.