Testede i hjemme før BP - IVF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2015

modesty

Mulle0802 skriver:

Hej alle,

Jeg er lidt nysgerrig for at høre om i testede ind i skulle have taget blodprøve ved IVF, jeg er allerede kommet til at teste to gange, 1. gang ca. 1 uge efter æl sprøjten, egentlig bare for at se en positiv test, da jeg havde læst den ville være i kroppen op til 10 dage, men den var bragende negativ ligesom den i dag - ved godt jeg ikke kunne forvente andet, men man håber jo. 

Jeg har læst at 95% kan teste positive 12 dage efter ÆU som er på tirsdag (skal have taget BP torsdag) ved simpelthen ikke om jeg skal tage testen tirsdag eller vente til torsdag morgen. Skal på uddannelse tirsdag/onsdag i en anden by og er bange for en negativ test vil påvirke mit engagement men samtidig vil tanken om jeg måske kunne teste positiv også fylde. 

Tænker jeg vil tage en test inden BP så jeg er lidt forberedt når jeg får beskeden på mit arbejde. 

Hvad gjorde i? Som var godt eller dårligt? 

Nej, ikke en eneste gang. Jeg prøvede for så vidt muligt at slappe af i den periode, og tænke på noget andet. Jeg havde en bio i første forsøg, og hvis nu jeg havde testet positivt dér, var jeg bare blevet fælt skuffet ved bp. Så jeg kan ikke rigtigt se pointen med at teste tidligt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2015

Miss BananaHammock

Mulle0802 skriver:

Tak, ja dag er også min tanke, hvordan har det været den gang hvor den så var negativ? Tænker at teste onsdag aften/torsdag morgen, tror ikke det vil være godt at være alene i en anden by samme dag som jeg evt. Får en negativ hjemme test. 

Der fik jeg min mens to dage før BP så der var ingen tvivl om at det ikke var lykkes. Det samme er sket ved alle vores IUI forsøg og vores enkelte fryseforsøg i sommers. Altså at mens kommer før BP. 

Anmeld Citér

22. marts 2015

Mulle0802

Miss BananaHammock skriver:

Der fik jeg min mens to dage før BP så der var ingen tvivl om at det ikke var lykkes. Det samme er sket ved alle vores IUI forsøg og vores enkelte fryseforsøg i sommers. Altså at mens kommer før BP. 

Uhh så håber jeg min bliver væk, det vil i såfald være et godt tegn. Jeg har dog normalt en meget uregelmæssig mens som bestemt altid er længere end 28 dage (hvor blodprøven skal tages). 

Anmeld Citér

22. marts 2015

Miss BananaHammock

Mulle0802 skriver:

Uhh så håber jeg min bliver væk, det vil i såfald være et godt tegn. Jeg har dog normalt en meget uregelmæssig mens som bestemt altid er længere end 28 dage (hvor blodprøven skal tages). 

Alt hvad jeg kan 

min har altid være omkring de 28-30 dage, så nok også derfor den altid kom før. I vores fryseforsøg kom den allerede en uge efter ÆO. 

Anmeld Citér

22. marts 2015

Mulle0802

Miss BananaHammock skriver:

Alt hvad jeg kan 

min har altid være omkring de 28-30 dage, så nok også derfor den altid kom før. I vores fryseforsøg kom den allerede en uge efter ÆO. 

Måske alle hormonerne er med til at ændre mens. 

Tak 

Anmeld Citér

22. marts 2015

(august)

Jeg gjorde og den var negativ så var vildt ked da jeg skulle have taget blodprøve. Blev heldigvis positivt overrasket da sygeplejersken ringede og sagde jeg havde nogle meget flotte tal og tillykke med graviditeten. 

Pøj pøj

Anmeld Citér

22. marts 2015

Mulle0802

(august) skriver:

Jeg gjorde og den var negativ så var vildt ked da jeg skulle have taget blodprøve. Blev heldigvis positivt overrasket da sygeplejersken ringede og sagde jeg havde nogle meget flotte tal og tillykke med graviditeten. 

Pøj pøj

Uhh, hvornår testede du hjemme? Prøvede du efterfølgende at stå med en positiv test hjemme efter blodprøven? 

Anmeld Citér

22. marts 2015

(august)

Mulle0802 skriver:

Uhh, hvornår testede du hjemme? Prøvede du efterfølgende at stå med en positiv test hjemme efter blodprøven? 

Testede sammen morgen som blodprøven og kunne først selv teste positiv en uge efter. Det samme gjorde sig gældende ved barn nr 3, der var det også først en uge efter jeg skulle have haft mens at jeg testede positiv. Med nr 2 var det dagen efter forventet mens. 

De to sidste er lavet naturligt��

Anmeld Citér

22. marts 2015

Mulle0802

Spændende og rart at vide der er håb trods negative hjemmetests 

Anmeld Citér

25. marts 2015

Mulle0802

Har desværre lige testet negativ og er begyndt at småbløde i eftermiddags. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.