Tager jeg det for nært?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jeg har lige fået at vide af kæresten at han i dag har haft snakket med sin mor om hvilke ting han synes at jeg gør forkert som mor.. Så bliver jeg sku lidt muggen og ked af at han snakker med sin mor om det og ikke mig.. Han synes at jeg tager det for nært og for tungt men hvad synes i?

Hvorfor overhovedet bringe det op i en samtale med sin mor?
Jeg vil sku blive gal, hvis min mave sad og bagtalte mig til sin mor, det er sku ikke fair. Han må sku da være mand nok til at kunne sige det til dig, for hvis han synes du gør noget forkert, skal du jo vide det, det kan være det er noget du ikke tænker over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2015

Frk_Louise

lineog4 skriver:

Nu har min mand ikke en mor, men jeg vil da håbe han har nogen fortrolige hvor han kan vende ting også om mig. 

Jeg vender da også ting med min mor eller andre fortrolige om min mand. Mange gange er det jo netop for at vende det så jeg kan se det i helikopter perspektiv med en udenforstående.

At din kæreste/mand så siger til dig han har gjort det forstår jeg ikke. Hvorfor dog? Mon det er fordi det er en måde at starte en svær samtale eller....?

Jeg tilslutter mig her.

Hvis ikke han kan snakke med sin mor om hvad der er "galt" hjemme.... Hvem så? 

Ja, dig selvfølgelig - men det forsøger han jo så også. Han er bare ikke så god til det. Men hvilken mand er det? 

Anmeld

21. marts 2015

Frk_Louise

Og mon ikke, at du også selv kan komme i tanke om en enkelt eller flere gange, hvor du har "brokket dig over ham" til din egen mor eller til en veninde...? 

Ja, det er super træls at få det at vide. Men hellere, at han fortæller dig, at de har snakket om dig istedet for, at de bare gør det uden du får noget at vide. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.