Tager jeg det for nært?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.644 visninger
12 svar
33 synes godt om
20. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg har lige fået at vide af kæresten at han i dag har haft snakket med sin mor om hvilke ting han synes at jeg gør forkert som mor.. Så bliver jeg sku lidt muggen og ked af at han snakker med sin mor om det og ikke mig.. Han synes at jeg tager det for nært og for tungt men hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg er helt enig med dig. 

Han burde have taget den med dig, og ikke udstillet dig, især ikke overfor sin mor.

én ting er jo hvad de to snakker om, men at han ligefrem fortæller dig, at han har sagt sådan om dig til hende.. 

Jeg var blevet såret.

Anmeld

20. marts 2015

SandraXOXO

Tror nu nok bare jeg havde sagt noget tilbage- som om jeg kan ta en lille mamasboy som dig seriøst. Godt i ikke lavede en liste over alt hvad du selv gør galt- så havde du ikke været hjemme før engang i næste uge. Hvordan skulle jeg dog ha klaret mig. Jeez  

Anmeld

20. marts 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Nej, jeg synes ikke du tager det for nært. Han burde snakke med dig i stedet. 

Jeg fandt på et tidspunkt ud af at min kæreste snakkede med MIN mor om problemer jeg slet ikke vidste vi havde og det fandt han hurtigt ud af aldrig at gøre igen 

Anmeld

20. marts 2015

jenny4

Var han så også så flink at fortælle dig hvad du gør galt? Sikke noget mærkeligt noget at drøfte med sin mor uden først at snakke med dig.. Hvordan ville han have det hvis du "hang" hans dårlige vaner til tørre overfor din mor?

Anmeld

20. marts 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg var blevet gal! Hvad er det for noget?!

hvis han mener, der er noget, du gør forkert, så tager han den vel med dig

Anmeld

20. marts 2015

lineog4

Nu har min mand ikke en mor, men jeg vil da håbe han har nogen fortrolige hvor han kan vende ting også om mig. 

Jeg vender da også ting med min mor eller andre fortrolige om min mand. Mange gange er det jo netop for at vende det så jeg kan se det i helikopter perspektiv med en udenforstående.

At din kæreste/mand så siger til dig han har gjort det forstår jeg ikke. Hvorfor dog? Mon det er fordi det er en måde at starte en svær samtale eller....?

Anmeld

20. marts 2015

Stumpen

Jeg havde nok foretrukket at han havde fortalt det til mig - men omvendt hvor meget fortæller vi kvinder ikke vores moar eller veninder?? 

Anmeld

20. marts 2015

Carina:-)

Mine store drenge fortæller også mig private ting også om deres kærester - og heldigvis gør deres kærester det samme altså kommer til mig  - ja selv deres ex kommer stadig med ting de har brug for at få vendt.

Det kaldes at have et godt og nært  forhold til sin mor/svigermor  

Tænker som Line at han har noget der nager og så ville han vende det med en der selv er mor om han reelt havde noget eller ej inden han kom til dig. 

Anmeld

20. marts 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg har lige fået at vide af kæresten at han i dag har haft snakket med sin mor om hvilke ting han synes at jeg gør forkert som mor.. Så bliver jeg sku lidt muggen og ked af at han snakker med sin mor om det og ikke mig.. Han synes at jeg tager det for nært og for tungt men hvad synes i?

jeg vil hverken sige du tager det for nært eller ej, for jeg ved ikke om han sagde hvad du gjorde forkert eller bare at han havde snakket med sin mor om det...

jeg bor sammen med min svigermor og jeg ved at der er visse ting som min kæreste snakker med sin mor som irriterer ham ang. vores børn - og jeg gør det samme - men så plejer vi at kunne se hvad problemet egentlig er og så finde en løsning... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.