manglende ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2015

S*DD

Anonym skriver:

Ikke rigtigt. Kun på en digital en gang, der var den positiv om onsdagen og ugen efter var den positiv torsdag, så tror der var noget galt med den. 

Jeg har også prøvet at få en positiv test en lørdag for at få den søndagen ugen efter. 

Ja Hvis du ikke kan få positiv test så kan der måske være noget om det. Har du prøvet med kost ændring? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2015

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Jeg har også prøvet at få en positiv test en lørdag for at få den søndagen ugen efter. 

Ja Hvis du ikke kan få positiv test så kan der måske være noget om det. Har du prøvet med kost ændring? 

Ja har prøvet det hele. Men skal jo også i fertilitets behandling. Det er bare skide frustrerende og stadig skal døje med enormt ømme bryster og mens lignende kramper. Men til ingen verdens nytte  

Anmeld

21. marts 2015

S*DD

Anonym skriver:

Ja har prøvet det hele. Men skal jo også i fertilitets behandling. Det er bare skide frustrerende og stadig skal døje med enormt ømme bryster og mens lignende kramper. Men til ingen verdens nytte  

Ja det kan jeg godt forstå! Jeg håber det snart lykkes for jer! 

Anmeld

21. marts 2015

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Ja det kan jeg godt forstå! Jeg håber det snart lykkes for jer! 

Ja det håber vi virkelig også

Anmeld

21. marts 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Ja har prøvet at teste flere gange hvor jeg har testet hver dag og når jeg har lange cyklusser koster det bare kassen. Jeg har brugt langt langt over 1000 kr bare på æl teste. Jeg har opgivet nu det er simpelthen for dyrt 

Kan du have pco? 

Anmeld

21. marts 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Kan du have pco? 

Ifølge alle mine undersøgelser indtil videre, så nej :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.