manglende ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. marts 2015

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger.. Tror i snart det år vi har forsøgt har jeg kun 2 gange spottet det elastiske udflåd. Men lægen mener ikke jeg har ægløsning og vi skal snart i fertilitets behandling. Jeg har lige spottet lidt af det for 5 min. Siden. Men kan ikke lade være med at tænke hvad nytter det hvis jeg ikke har ægløsning alligevel. Normalt klapper man i hænderne og bliver glad for at se det fantastiske udflå,  for derefter at springe på manden. Men ja.. Kan jeg virkelig godt have det og stadig ingen ægløsning få? Det virker håbløst  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2015

esioul

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger.. Tror i snart det år vi har forsøgt har jeg kun 2 gange spottet det elastiske udflåd. Men lægen mener ikke jeg har ægløsning og vi skal snart i fertilitets behandling. Jeg har lige spottet lidt af det for 5 min. Siden. Men kan ikke lade være med at tænke hvad nytter det hvis jeg ikke har ægløsning alligevel. Normalt klapper man i hænderne og bliver glad for at se det fantastiske udflå,  for derefter at springe på manden. Men ja.. Kan jeg virkelig godt have det og stadig ingen ægløsning få? Det virker håbløst  

har du prøvet æl tests?

Anmeld

20. marts 2015

S*DD

Jeg havde heller aldrig det der udflåd. Havde mega uregelmæssige cyklus og gynækologen mente at jeg ikke havde ægløsning. Men ja jeg er 9+6 i dag. 

Anmeld

20. marts 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

har du prøvet æl tests?

Ikke lige idag. Men de par måneder jeg forsøgte ku jeg ikke få en positiv. Kun 1 gang på en digital med ved ikke om jeg stoler på den for fik en positiv og syv dage efter positiv igen 

Anmeld

20. marts 2015

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Jeg havde heller aldrig det der udflåd. Havde mega uregelmæssige cyklus og gynækologen mente at jeg ikke havde ægløsning. Men ja jeg er 9+6 i dag. 

Det er fanme ikke nemt når kroppen ingen tegn viser, testene er blanke og lægen siger der ikke er ægløsning så føler man ikke ligefrem at det overhovedet nytter noget når alt peger imod :s

Anmeld

20. marts 2015

Anonym trådstarter

Prøvede en æl test, negativ selvfølgelig 

Anmeld

20. marts 2015

S*DD

Anonym skriver:

Det er fanme ikke nemt når kroppen ingen tegn viser, testene er blanke og lægen siger der ikke er ægløsning så føler man ikke ligefrem at det overhovedet nytter noget når alt peger imod :s

Har du prøvet at teste hver dag? 

Anmeld

20. marts 2015

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Har du prøvet at teste hver dag? 

Ja har prøvet at teste flere gange hvor jeg har testet hver dag og når jeg har lange cyklusser koster det bare kassen. Jeg har brugt langt langt over 1000 kr bare på æl teste. Jeg har opgivet nu det er simpelthen for dyrt 

Anmeld

20. marts 2015

S*DD

Anonym skriver:

Ja har prøvet at teste flere gange hvor jeg har testet hver dag og når jeg har lange cyklusser koster det bare kassen. Jeg har brugt langt langt over 1000 kr bare på æl teste. Jeg har opgivet nu det er simpelthen for dyrt 

Og du har ikke kunne få en positiv test? Eller noget som minder om en positiv. 

Anmeld

21. marts 2015

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Og du har ikke kunne få en positiv test? Eller noget som minder om en positiv. 

Ikke rigtigt. Kun på en digital en gang, der var den positiv om onsdagen og ugen efter var den positiv torsdag, så tror der var noget galt med den. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.