Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Kæmpe kram!
Kæmpe kram!
Mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CH2012 skriver: Det gjorde enormt meget indtryk på mig, at du skrev: "Men jeres lille engel elsker jer så højt, at den holdte fast i mor, den ville ikke frivilligt ud.". Det er en smuk tanke, som jeg holder fast i. Har ikk kunne forstå hvorfor min krop ikke selv har afstødt det, når nu det var gået galt. Men denne tanke kan jeg godt forene mig med... Så mange tak... Og jeg ønsker jer alt held og lykke...
Det gjorde enormt meget indtryk på mig, at du skrev: "Men jeres lille engel elsker jer så højt, at den holdte fast i mor, den ville ikke frivilligt ud.". Det er en smuk tanke, som jeg holder fast i. Har ikk kunne forstå hvorfor min krop ikke selv har afstødt det, når nu det var gået galt. Men denne tanke kan jeg godt forene mig med...
Så mange tak...
Og jeg ønsker jer alt held og lykke...
Det er jeg glad for
CH2012 skriver: Ja, det føles meget uretfærdigt... Alle vores ideer og drømme om den nærliggende fremtid er revet væk under os. Det føles som om man står tilbage med ingenting. Der er taget noget fra os. Vi har mistet en lille del af os selv... mange tak...
Ja, det føles meget uretfærdigt... Alle vores ideer og drømme om den nærliggende fremtid er revet væk under os. Det føles som om man står tilbage med ingenting. Der er taget noget fra os. Vi har mistet en lille del af os selv... mange tak...
Kan virkelig godt forstå jer Og så 2 gange. 3. Gang MÅ være lykkens gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128