Jeg er knust...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.677 visninger
22 svar
0 synes godt om
20. marts 2015

CH2012

I dag stod den på nakkefoldsscanning og vi stod med troen på at se vores fine "store" bebs.... Men bebs var ikk stor. Bebs var alt for lille - er gået i stå omkring 8+5. Og ingen hjerteaktivitet. Intet liv 

Kun knuste drømme er tilbage, følelsen af at være tom for følelser. Skuffelse, uretfærdighed, følelsesløs... Det er anden gang. Bliver jeg nogensinde mor? Bliver min kæreste nogensinde far?

Venter på at få en udskrabning og er blevet indlagt - de håber på at kunne få mig ind i en akuttid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2015

FrkC

Åh nej   Jeg mangler ord !!

Sender jer mine varmeste tanker og en masse 

Anmeld

20. marts 2015

Kløver

20. marts 2015

Manna

Årh hvor har jeg ondt af jer.

Må du komme stærkere ud på den anden side og hurtigt blive gravid igen

Anmeld

20. marts 2015

Os&lilledig

Et kæmpe kram skal du have!! Vi var igennem der samme næsten, i uge 9  Det er uretfærdigt og det tager lang tid at komme sig, vente tiden for at opnå nu graviditet er ulidelig og langsom.. Men jeres lille engel elsker jer så højt, at den holdte fast i mor, den ville ikke frivilligt ud. Så selvfølgelig blive i forældre en dag for den lille engel har bevist at i bliver fantastiske forældre, ellers havde den sluppet jer selv  <3 

vi skal nok opleve den glæde en dag igen, men det skal være med et barn som har det godt, som er stærkt og kan vokse 

Anmeld

20. marts 2015

Flødebollen

CH2012 skriver:

I dag stod den på nakkefoldsscanning og vi stod med troen på at se vores fine "store" bebs.... Men bebs var ikk stor. Bebs var alt for lille - er gået i stå omkring 8+5. Og ingen hjerteaktivitet. Intet liv 

Kun knuste drømme er tilbage, følelsen af at være tom for følelser. Skuffelse, uretfærdighed, følelsesløs... Det er anden gang. Bliver jeg nogensinde mor? Bliver min kæreste nogensinde far?

Venter på at få en udskrabning og er blevet indlagt - de håber på at kunne få mig ind i en akuttid...

Så uretfærdigt!

Anmeld

20. marts 2015

God-mor

CH2012 skriver:

Sender dig er stort kram Hvor uretfærdigt  Jeg håber at der snart er en ny lille i din mave

Anmeld

20. marts 2015

esioul

CH2012 skriver:

kæmpe kram 

Anmeld

20. marts 2015

Mor til F

20. marts 2015

Dinna88

Hold da op, jeg er lige gået igennem det samme. Var til udskrabning igår 

Hvis du vil, så må du meget gerne skrive til mig privat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.