Hvilke af de her tør i alene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg "tør" det hele. Men flere af tingene ville jeg ikke gøre uden min partner/andre. Fx koncert, bio, restaurent.

Jeg har til dags dato aldrig købt en pizza alene og kunne nok heller ikke finde på det. For mig handler det om hyggen og samværet omkring pizzaen(eller andet). Hvis jeg var alene og ikke gad lave aftensmad ville det formentlig resultere i en skål morgenmad eller en nem omelet(eller slikskuffen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2015

emsaroto

Jeg ville da gøre det hele, og har også gjort det hele alene.  

Anmeld

20. marts 2015

TNBC

SDD skriver:

Jeg "tør" det hele. Men flere af tingene ville jeg ikke gøre uden min partner/andre. Fx koncert, bio, restaurent.

Jeg har til dags dato aldrig købt en pizza alene og kunne nok heller ikke finde på det. For mig handler det om hyggen og samværet omkring pizzaen(eller andet). Hvis jeg var alene og ikke gad lave aftensmad ville det formentlig resultere i en skål morgenmad eller en nem omelet(eller slikskuffen)

Jeg synes også det virker mærkeligt at det er ting de ikke tør, som du siger, der er da ting som jeg heller ikke vil gøre alene, fordi det bare er sjovere sammen, men jeg ville da ikke være bange for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.