Hvilke af de her tør i alene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
12 svar
3 synes godt om
19. marts 2015

TNBC

http://www.bt.dk/livsstil/10-kvinder-afsloerer-det-her-toer-jeg-ikke-alene

Hvilke af de steder tør i gå ind alene?

For mig;
Pizzaria;
Gør jeg tit.

Baren;
Tja, jeg plejer ikke at tage alene i byen, så den er passer nok meget godt.

Fitnesscenter:
Har jeg gjort.

Svømmehallen;
Kommer an på hvorfor jeg skal i svømmehallen, hvis det er for at træne, så jo, men ellers plejer jeg kun at tage i svømmehallen med nevøerne, så der er jeg jo ikke alene.

Cafeen:
Gjorde jeg sidste uge(Ja, ok jeg havde en 1årig pige med) men jeg kan ikke se det mærkelig ved det..

Slikbutikken:
Helt klart, gør jeg tit. Kan man så heller ikke købe slik i supermarkedet, hvis man er alene??? XD

Koncerten:
Der er jeg enig, der vil jeg gerne være sammen med en eller flere, det er sku sjovere at være flere.

Rejsen:
Jo, selvfølgelig er det sjovere at have nogen at dele oplevelserne med, men jeg kan godt rejse alene...

Restauranten:
Hvorfor tage på restaurant alene??

Biografen:
Har jeg gjort... Og ja det er kedeligt at man ikke har nogen at snakke med, men så er det heller ikke værre.

Uhh den blev lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2015

lineog4

Tær det hele, men fx restaurant ville jeg ikke gide bruge penge på alene og nok egentlig det samme med biffen. 

Men er ikke bange for noget af det.

Anmeld

20. marts 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her tør jeg også det hele. Dog ka jeg ik forstille mig at jeg ville gide buge penge på at tage på en bar. Vh stine

Anmeld

20. marts 2015

SandraXOXO

Tør det hele, men kan ikke fordrage pizzamad så tvivler på at det sker. Har tit været på bar alene. Man behøver ikke selskab for at drikke sig i hegnet. Biffen foretrækker jeg alene, jeg er en af de der mærkelige mennesker der elsker mit eget selskab og især fred og ro 

Anmeld

20. marts 2015

Frk_Louise

Jeg er heller ikke bange for at gøre nogle af tingene alene!

Men det er da bare hyggeligere at rejse, tage ud at spise, tage til koncert, tage på bar, gå i biffen eller på cafe, når man er sammen med en eller flere andre 

Har dog tit været i svømmehal og fitness alene. Og ikke så tit slikbutik og pizzaria, men har da været der alene... 

Anmeld

20. marts 2015

modesty

Yurie skriver:

For mig;
Pizzaria;
Gør jeg tit.

Baren;

Fitnesscenter:
Har jeg gjort.

Svømmehallen;
Kommer an på hvorfor jeg skal i svømmehallen, hvis det er for at træne, så jo, men ellers plejer jeg kun at tage i svømmehallen med nevøerne, så der er jeg jo ikke alene.

Cafeen:
Gjorde jeg sidste uge(Ja, ok jeg havde en 1årig pige med) men jeg kan ikke se det mærkelig ved det..

Slikbutikken:
Helt klart, gør jeg tit. Kan man så heller ikke købe slik i supermarkedet, hvis man er alene??? XD

Koncerten:
Der er jeg enig, der vil jeg gerne være sammen med en eller flere, det er sku sjovere at være flere.

Rejsen:
Jo, selvfølgelig er det sjovere at have nogen at dele oplevelserne med, men jeg kan godt rejse alene...

Restauranten:

Biografen:
Har jeg gjort... Og ja det er kedeligt at man ikke har nogen at snakke med, men så er det heller ikke værre.

Uhh den blev lang

Åh, hvor gør den slags artikler mig træt... Hvorfor er der ikke én om hvor mænd ikke tør gå ind alene?

Anmeld

20. marts 2015

Sprit25

modesty skriver:

Åh, hvor gør den slags artikler mig træt... Hvorfor er der ikke én om hvor mænd ikke tør gå ind alene?

Det er da dybeborende og seriøs journalistik på højeste niveau...

Anmeld

20. marts 2015

TNBC

modesty skriver:

Fordi kvinder åbenbart  er kæmpe kyllinger..

Anmeld

20. marts 2015

EAF

Yurie skriver:

For mig;
Pizzaria;
Gør jeg tit.

Baren;

Fitnesscenter:
Har jeg gjort.

Svømmehallen;

Cafeen:

Slikbutikken:

Koncerten:

Rejsen:

Restauranten:

Biografen:

Uhh den blev lang

Har gjort det hele og gør det gerne igen. Gjorde det ofte da jeg var single og er pænt spontant anlagt og havde jeg besluttet mig for noget, så gjorde jeg det. Gad simpelthen ikke indskrænkes i mit liv hvis der ikke lige var nogen der gad eller havde lyst eller tid til at tage med, så gjorde jeg det selv såsom at tage på stranden efter arbejde i sommerferien og bare læse en bog og hoppe i bølgen og så drøne hjem og lave mad eller tage på cafe eller restaurant og bestille mad - ej det skulle andres planer ikke lægge en dæmper for 

Anmeld

20. marts 2015

naj88

Jeg er faktisk en af de kvinder, som ikke tør gå på pizzeria alene. Jeg synes det må være så skamfuldt at gå hele vejen hjem med en enkelt pizza. Måske fordi jeg synes det virker mega dovent ikke engang at kunne overskue at lave mad til sig selv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.