Sommer vs. Vinter mennesker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

TbCp

Jeg er nok mere forårsmenneske.

Kan simpelthen ikke have det er for varmt men jeg hader også at skulle ud når det er alt for koldt.

Så sådan en skøn forårsdag det elsker jeg.

Men jeg synes dog vinter er hyggelig nok når man sidder inde i varmen med stearinlys, nybagte boller og kaffe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Lone Jakobsen

jamen har også svaret både og.
der er så mange dejlige ting ved hver årstid....så selv om jeg længtes efter forår i januar.... ja så nyder jeg at det dufter lidt af efterår nu.
der er så meget fantastisk ved årstidernes skiften.

Anmeld

31. august 2009

cille22

Altså jeg elsker ikke når varmen når op over 20 grader, så jeg er vinter mennesker!!!!!
elsker når man kan putte i sofaen med dyner og tæpper, og lige lidt starin lys i vinduet. sommeren tager livet af mig, hader når man koger hver gang man går ud for døren.

Hilsen cecilie

egentligt lidt sjovt for min mand og jeg er bare som dag og nat på det punkt he he, han elsker sommer...

Anmeld

31. august 2009

LineD

Caroline86 skriver:

jeg er totalt forårs menneske... elsker når alting ændrer sig, tingene springer ud, fuglene kvidrer osv!
når det er forår kan det både være snevejr og strålende solskin med 30 grader varmt - dejligt uforudsigeligt!

knus Caroline, født d. 8. april i voldsomt snevejr

LIGE præcis! Sådan har jeg det også!

Knus Line, født 9 april I skinende sol

Anmeld

31. august 2009

Ina33

SOMMER - Jeg er helt klart sommermenneske, og er vist ikke født til at bo i Danmark!!!
Jeg hader kulden og mørket.
30 grader og derover ELSKER jeg. Sidste sommer var jeg på ferie i Tyrkiet, der var 45 grader i skyggen . Det var lige mig!!!!!!!!!!
Ja jeg elsker sommeren og vænner mig vist aldrig til vinteren!

MVH
Louise

Anmeld

31. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har stemt både og, da jeg elsker sommer... bare der ikke er alt for varmt!
I virkeligheden har jeg det bedst om foråret... der kan man sidde og varme sig ved solens stråler uden at sidde og koge.

Anmeld

31. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
Chatarina skriver:

Sidder her og tænker: idag er her bare tisse koldt her hvor vi bor, og jeg fryser, men mit humør er bedre. Jeg er klart vintermenneske. Jeg elsker den hygge der er på den tid af året. Er også total julemenneske, der allerede nu er ved at have tjek på julen
Min krop fungerer bare ikke når det er over 23 grader. jeg bliver pisse sur og tvær og orker ingen ting.

Hvad med jer andre?

knus fra en afkølet Chatarina

Det er lige sådan jeg har det Er dog ikke begyndt på julen endnu, for det bliver ligesom sidste års program

Anmeld

31. august 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Enig!Jeg eeeelsker vinter og især julen...åh,allerede i oktober kommer jeg i julehumør når der bliver rigtig mørkt og koldt og butikkerne så småt begynder.Og de første julekataloger kommer.Og for at gøre det hele endnu bedre har jeg også fødselsdag i november,he,he
Og så hader jeg simpelthen sommer,varme og solskin som pesten.Allerede i marts begynder jeg at frygte de kommende hedebølger,og jeg elsker når vi når august,for så er vi ved at være ovre det.
Jeg bliver også rigtig irriteret og gal når der er for varmt.Dejligt at se at man bestemt ikke er ene om at være så "underlig"

Jeanne skriver:

Enig!Jeg eeeelsker vinter og især julen...åh,allerede i oktober kommer jeg i julehumør når der bliver rigtig mørkt og koldt og butikkerne så småt begynder.Og de første julekataloger kommer.Og for at gøre det hele endnu bedre har jeg også fødselsdag i november,he,he
Og så hader jeg simpelthen sommer,varme og solskin som pesten.Allerede i marts begynder jeg at frygte de kommende hedebølger,og jeg elsker når vi når august,for så er vi ved at være ovre det.
Jeg bliver også rigtig irriteret og gal når der er for varmt.Dejligt at se at man bestemt ikke er ene om at være så "underlig"

Det er lige sådan jeg har det Er dog ikke begyndt på julen endnu, for det bliver ligesom sidste års program

Anmeld

31. august 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Pernilleh skriver:

Ups,ha,ha,ha,jeg er så glad for mit indlæg at jeg lige citerer mig selv

Anmeld

1. september 2009

JustAnotherName

SOMMER !!!

Jeg synes ind imellem efterårets regn og gråvejr, og vinterens sjask og kulde kan være drøj at komme igennem.

Det er mørkt om morgenen når man står op og tager på arbejde, og igen om eftermiddagen når man får fri ...mørkt og koldt! Trist!
Det  kan da være ganske hyggeligt i små bidder...meeen ikke for længe

Jeg får sværre ved at komme igang, og min energi og mit humør KAN også blive påvirket lidt negativt af det, desværre.

Jeg har brug for varme og lys - så trives jeg bedst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.