Sommer vs. Vinter mennesker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: SOmmer eller vinter mennesker?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.929 visninger
23 svar
0 synes godt om
31. august 2009

ChatH

Sidder her og tænker: idag er her bare tisse koldt her hvor vi bor, og jeg fryser, men mit humør er bedre. Jeg er klart vintermenneske. Jeg elsker den hygge der er på den tid af året. Er også total julemenneske, der allerede nu er ved at have tjek på julen
Min krop fungerer bare ikke når det er over 23 grader. jeg bliver pisse sur og tvær og orker ingen ting.

Hvad med jer andre?

knus fra en afkølet Chatarina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Mira0911

Har stemt både ord..

Jeg brokker mig lige meget om det er Sommer eller Vinter... Brokker mig pga. varme og kulde...

Anmeld

31. august 2009

Guldet

Jeg har stemt både og..

Jeg elsker sol og varme..

Men elsker også hyggen med starinlys om vinteren.. Men synes dog at vinteren er utrolig lang... og kunne godt bruge lidt mere sommer og sol..

Men begge årstider har hver sin charme!

Anmeld

31. august 2009

Kloster

Ha ha hvor sjovt. Jeg er lige modsat.

Fryser rigtig meget, hvis der er under 23 grader. Har det allerbedst hvis solen skinner, er 25-27 grader og jeg har fri

Jeg nyder også vinteren, men skal pakkes enormt meget ind, før jeg ikke fryser. Og når jeg skal pakkes så meget ind, kan jeg ikke bevæge mig
Plus at vinter i min opfattelse, er SNE!!!!
Ergo har vi i DK næsten ingen vinter. Kan jo går år imellem, der er sne.
Altid regn regn regn

Det danske vejr er absolut ikke MIT vejr...

Kloster

Anmeld

31. august 2009

Honningblomst

Bare for at være kontrær...-smiler- eller nej, jeg kan bare bedst med efterår og forår..ikke for varmt, ikke for koldt og så er naturen så smuk når den er ved at går fra det ene til det andet..
Jeg hader blæst og regn og jeg hader hedebølge...så bare midt imellem..
Knus..

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

Ja både og for jeg elsker sommer men syntes ikke det er sjovt når det er 30 grader og jeg kan osse rigtig gode lide efteråret når det blæser og man bare sidder og lytter og hygger med varm kakao... eller når det sner det er så super hyggelig.

Anmeld

31. august 2009

Tina2

Kloster skriver:

Ha ha hvor sjovt. Jeg er lige modsat.

Fryser rigtig meget, hvis der er under 23 grader. Har det allerbedst hvis solen skinner, er 25-27 grader og jeg har fri

Jeg nyder også vinteren, men skal pakkes enormt meget ind, før jeg ikke fryser. Og når jeg skal pakkes så meget ind, kan jeg ikke bevæge mig
Plus at vinter i min opfattelse, er SNE!!!!
Ergo har vi i DK næsten ingen vinter. Kan jo går år imellem, der er sne.
Altid regn regn regn

Det danske vejr er absolut ikke MIT vejr...

Kloster

Har det fuldstændig som dig! Er det sommer i Dk er det OVER 25 grader!!!!! Og er det vinter, er der sne.....

Men jeg er helt klar sommermenneske.... Har det bedst når der er varmt. Skal også pakkes rigtig meget ind om vinteren, hvilket kan være et problem når jeg fx er på shopping, for så er jeg ved at gå til af varme inde i butikkerne......

Så det danske vejr er heller ikke lige min kop the..... Kom hjem fra Rhodos i sidste uge og der havde vi 36-39 grader, det var lige mig.....:-) Kan sagtens klare 45 grader også.....

Anmeld

31. august 2009

FrkT

Jeg kan allerbedst lide når det er lige midt imellem. Foråret er min yndlingsårstid, og for min skyld måtte det gerne være 70% forår, 10% sommer, 10% efterår og 10% vinter, hehe

Anmeld

31. august 2009

qp

VINTER!!!!!!!!!!! - Er såååååh træt af varmen

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg er totalt forårs menneske... elsker når alting ændrer sig, tingene springer ud, fuglene kvidrer osv!
når det er forår kan det både være snevejr og strålende solskin med 30 grader varmt - dejligt uforudsigeligt!

knus Caroline, født d. 8. april i voldsomt snevejr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.