Tiden går laaaaaangsomt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2015

FrkC

Kæmpe stort 

stadig alt hvad jeg kan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

LilleMie

Holst85 skriver:

Nu klokken 10 og hjertet hamre derud af.. 

Jeg tør næsten ikke tro på det, er det virkelig rigtigt eller har de bare så travlt på klinikken at de ringer til mig sidst og siger desværre heller ikke denne hergang.. 

Puha tør først tro på det når jeg er derinde..

Øv, at du ikke kan ryste nervøsiteten af dig  Kan du ikke evt. ringe til dem selv? Ellers er der godt nok lang tid til kl. 13.50, hvis du skal have det sådan hele dagen!

Jeg er godt nok på en privat klinik, men der får jeg besked på æggenes udvikling, ligegyldigt om de er klar eller ej - det synes jeg er en kæmpe tryghed!

Men nu er klokken over 10, så mon ikke, at ægget/æggene er tip top i orden og bare ligger og venter på at blive lagt tilbage 

Anmeld

18. marts 2015

Holst85

Jeg er også på privat, men deres metode er at ringer de ikke skal man bare møde op til aftalt tid. Nu er det bare med at ha fyldt blæren til ÆO, tør gerne tro på det nu..

Anmeld

18. marts 2015

LilleMie

Holst85 skriver:

Jeg er også på privat, men deres metode er at ringer de ikke skal man bare møde op til aftalt tid. Nu er det bare med at ha fyldt blæren til ÆO, tør gerne tro på det nu..

Godt at du tror på det nu!!! Jeg tror også på det, for ellers er det godt nok MEGET sent at give besked...

Uha hvor bliver det spændende, jeg krydser fingre for dig senere og de næste 14 dage 

Anmeld

18. marts 2015

Os&lilledig

Hvordan gik det..?

Anmeld

18. marts 2015

Holst85

Jeg fik lagt 2 flotte 4 cellede æg op, så nu er jeg officielt blevet rugemor fra idag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.