Tiden går laaaaaangsomt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
15 svar
10 synes godt om
18. marts 2015

Holst85

så er det idag at jeg forhåbentlig skal ind og ha sat æg op. Men nu er det jeg frygter at tlf ringer inden 9-9.30 med beskeden om at jeg ikke skal komme.. 

Krydser så meget fingre på at de æg har delt sig fint og at de ikke ringer. 2 timer skal jeg gå og være et nervevrag.. 

Puha har helt ondt i maven.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

Os&lilledig

Det skal nok gå det hele.. Jeg krydser alt hvad jeg kan! 

Jeg skal insemineres Idag. Vi håber at vi begge nakker den, denne gang

Anmeld

18. marts 2015

FrkC

Vanvittig god babykarma og masser af  sendes i jeres retning !!! Pøj pøj! 

Anmeld

18. marts 2015

LilleMie

Holst85 skriver:

så er det idag at jeg forhåbentlig skal ind og ha sat æg op. Men nu er det jeg frygter at tlf ringer inden 9-9.30 med beskeden om at jeg ikke skal komme.. 

Krydser så meget fingre på at de æg har delt sig fint og at de ikke ringer. 2 timer skal jeg gå og være et nervevrag.. 

Puha har helt ondt i maven.. 

Nu er ventetiden snart forbi, og jeg krydser så meget fingre for, at de ikke ringer med dårligt nyt  Du havde nogle super flotte æg denne gang, så jeg tror, at I har gode chancer!!! 

Anmeld

18. marts 2015

Holst85

Puha det er den værste halve time jeg ever har haft.. Tør ikke gå i bad før 9.30 ligger bare i min seng og spiller spil. Sidst troede jeg den var der kl.9.00 men så ringede lægen klokken 9.25 derfor denne gang har jeg sat det til senest 9.30 

Anmeld

18. marts 2015

LilleMie

Holst85 skriver:

Puha det er den værste halve time jeg ever har haft.. Tør ikke gå i bad før 9.30 ligger bare i min seng og spiller spil. Sidst troede jeg den var der kl.9.00 men så ringede lægen klokken 9.25 derfor denne gang har jeg sat det til senest 9.30 

Åh hvor er det spændende!!!! Jeg kan godt forstå, at du er et nervevrag!!! Jeg venter selv meget spændt på din update lige nu 

Hvad tid skal du have sat æg tilbage, hvis lægen ikke ringer?

Anmeld

18. marts 2015

Holst85

Kl.13.50 ÆO

13.00 skal jeg ha akupunktur, det glæder jeg mig til.. 

Anmeld

18. marts 2015

Holst85

Har helt vildt kvalme og ondt i maven, tør man håbe på de ikke ku finde på at ringe nu??? 

Anmeld

18. marts 2015

LilleMie

Holst85 skriver:

Har helt vildt kvalme og ondt i maven, tør man håbe på de ikke ku finde på at ringe nu??? 

Ja det tør man godt håbe på  , og jeg krydser fingre for, at du nu bare kan slappe af indtil ÆO  Et forsigtigt tillykke med, at du inden længe ændrer status til "rugehøne" 

Anmeld

18. marts 2015

Holst85

Nu klokken 10 og hjertet hamre derud af.. 

Jeg tør næsten ikke tro på det, er det virkelig rigtigt eller har de bare så travlt på klinikken at de ringer til mig sidst og siger desværre heller ikke denne hergang.. 

Puha tør først tro på det når jeg er derinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.