Samsung Galaxy Alpha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2015

vitapigen

Dorthe1986 skriver:

Jeg har en Htc One M8 (ville sååå gerne have den nye M9). jeg har kørt HTC i flere omgange nu og er bare super glad for mobilen og M8 holder bare rigtig godt strøm i forhold til forgængeren (den arvede min kæreste fra mig ).

Jeg er ikke fan af samsungs telefoner, men HTC's er bare win win og billederne er så gode og lyden er bare guf

Tak for svar...

Har ingen erfaring med HTC men det kan være at den skal med i overvejelserne når der forhåbentlig først om et par år skal ny mobil til igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

Tranebaer

Min veninde har den.

Hun fik stjålet sin iPhone og brugte i et stykke tid en meget gammel iPhone 3GS (tror jeg den hedder), og hun kunne faktisk bedre lide den meget gamle iphone end Samsung Galaxy Alpha.

Hun oplader den mindst én gang om dagen, og hun bruger den ikke så meget.

Den er blevet bøjet (?!?!).

Den er slet ikke så brugervenlig som iPhone, og hun skal altid gennem mange rigtig mange genveje for at finde frem til det hun skal bruge. 

Anmeld

18. marts 2015

vitapigen

Tranebaer skriver:

Min veninde har den.

Hun fik stjålet sin iPhone og brugte i et stykke tid en meget gammel iPhone 3GS (tror jeg den hedder), og hun kunne faktisk bedre lide den meget gamle iphone end Samsung Galaxy Alpha.

Hun oplader den mindst én gang om dagen, og hun bruger den ikke så meget.

Den er blevet bøjet (?!?!).

Den er slet ikke så brugervenlig som iPhone, og hun skal altid gennem mange rigtig mange genveje for at finde frem til det hun skal bruge. 

Blevet bøjet... hvordan kan det lade sig gøre 

Håber at jeg bliver glad for den med tiden 

Anmeld

18. marts 2015

Tranebaer

vitapigen skriver:

Blevet bøjet... hvordan kan det lade sig gøre 

Håber at jeg bliver glad for den med tiden 

Ja, aner det ikke og det gør hun virkelig heller ikke... Men hvis man lægger den på et helt fladt bord nu kan man se at der er luft under midten hvor den bøjer op, så den er ikke helt lige...

Anmeld

19. marts 2015

vitapigen

Tranebaer skriver:

Ja, aner det ikke og det gør hun virkelig heller ikke... Men hvis man lægger den på et helt fladt bord nu kan man se at der er luft under midten hvor den bøjer op, så den er ikke helt lige...

Okay synes det er voldsomt... hvor træls på godt jysk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.