Samsung Galaxy Alpha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
14 svar
3 synes godt om
17. marts 2015

vitapigen

Andre der har den?

Hvis ja, er I så glade for den? Har nemlig købt den og havde før en Iphone 4s hvilket var en dejlig mobil. Har svært ved at vænne mig til min nye. Og så bruger den frygtelig meget strøm. Hvor tit skal I oplade den? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

vitapigen

Slet ingen?

Anmeld

18. marts 2015

aarhusmor

Jeg har ikke haft alpha modellen. Men er meget glad for de samsungs Galaxy jeg har haft. De bruger dog også meget strøm og det kniber at have noget til en hel dag. Jeg ved ikke hvordan det er med den nye. Jeg er nu gået over til en LG Nexus 5 og den holder strøm ret godt og den er super god. Dog er kameraet ikke det bedste

Anmeld

18. marts 2015

vitapigen

aarhusmor skriver:

Jeg har ikke haft alpha modellen. Men er meget glad for de samsungs Galaxy jeg har haft. De bruger dog også meget strøm og det kniber at have noget til en hel dag. Jeg ved ikke hvordan det er med den nye. Jeg er nu gået over til en LG Nexus 5 og den holder strøm ret godt og den er super god. Dog er kameraet ikke det bedste

Tak for svar  Må se om det ikke går. Er nemlig super glad for kvaliteten af billeder på denne mobil 

Anmeld

18. marts 2015

Michael healer

vitapigen skriver:

Andre der har den?

Hvis ja, er I så glade for den? Har nemlig købt den og havde før en Iphone 4s hvilket var en dejlig mobil. Har svært ved at vænne mig til min nye. Og så bruger den frygtelig meget strøm. Hvor tit skal I oplade den? 

Har heller ikke lige denne model, men en anden samsung galaxy, og ja bruger den en del, så den sluger også batteriet ret hurtigt

Men du kan med fordel slå nogle af tingene fra for at spare strøm

F.eks bluetooth når du ikke bruger det

Wi-fi når du ikke bruger det

GPs når du ikke bruger det

Samt skrue lidt ned for lysstyrken

Anmeld

18. marts 2015

vitapigen

Michael healer skriver:

Har heller ikke lige denne model, men en anden samsung galaxy, og ja bruger den en del, så den sluger også batteriet ret hurtigt

Men du kan med fordel slå nogle af tingene fra for at spare strøm

F.eks bluetooth når du ikke bruger det

Wi-fi når du ikke bruger det

GPs når du ikke bruger det

Samt skrue lidt ned for lysstyrken

Tak for svar

Det eneste der altid kører er Wi-fi så må prøve at lukke det når det ikke bruges

Anmeld

18. marts 2015

Mettefpigen

Jeg har Samsung galaxy s5 mini og den funke helt fint ☺

Anmeld

18. marts 2015

Steffecph

Jeg har alpha.. skiftede fra iphone 5 :-) 

Jeg oplader den to gange.. igennem natten og så igen sen eftermiddag :-) 

Generelt er jeg ikke glad for den, og jeg skifter tilbage igen :-) 

Anmeld

18. marts 2015

Dorthe1986

Jeg har en Htc One M8 (ville sååå gerne have den nye M9). jeg har kørt HTC i flere omgange nu og er bare super glad for mobilen og M8 holder bare rigtig godt strøm i forhold til forgængeren (den arvede min kæreste fra mig ).

Jeg er ikke fan af samsungs telefoner, men HTC's er bare win win og billederne er så gode og lyden er bare guf

Anmeld

18. marts 2015

vitapigen

Steffecph skriver:

Jeg har alpha.. skiftede fra iphone 5 :-) 

Jeg oplader den to gange.. igennem natten og så igen sen eftermiddag :-) 

Generelt er jeg ikke glad for den, og jeg skifter tilbage igen :-) 

What!!! 2 gange... Det er jo helt vildt...

Hvorfor valgte du at skifte fra iphone 5 til Alpha?

Jeg har indtil nu de fleste dage kunne nøjes med opladning om natten men ind imellem løber den tør i løbet af aftenen.

Tænker at det ikke kan være rigtigt. Har nu prøvet at sætte alm strømspare til og så må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.