Pigeeeeen skriver:
Okay, og su har pco eller hvad?
Tak for alle jeres svar. Har en tid hos lægen onsdag, krydser fingre for jeg bare er hysterisk. FÅR jo mens hver måned og får jo også ægløsning så håber snart min kæreste og jeg kan lave en baby. Vi har prøvet i 7 mdr.
Lige som alt andet, kan man have PCO i flere forskellige grader. Nogle har alle bivirkninger/symptomer og nogen har ingen.
Jeg har rigtig mange ægblærer og min fertilitetslæge siger, at jeg har en snert af PCO, men jeg har ikke forhøjet mandligt hormon (selvom jeg døjer meget med uren hud). Min menstruation er/var også meget svingende (mellem 27-42 dage).
Så jeg har jo reelt set ikke PCO og jeg skal ikke tage særlige forholdsregler osv., men det var bare for at sige, at bare fordi du ikke har alle symptomer, kan du godt have det eller en snert af det.
Men nu skal du jo til lægen, og der kan du måske få lidt afklaring. Min læge ville gerne tage blodprøven, men ville ikke sende mig til gynækolog for at blive scannet. Men da vi nu er i behandling (pga. meget lav sædkvalitet), har jeg fået scanningen alligevel 
Og selvom du ikke har PCO, så skader det ikke fertiliteten at leve efter KISS-kosten og dyrke mere motion, som anbefales når man har PCO
Her har vi begge levet efter principperne i en periode, og selvom jeg ikke blev gravid, tabte vi os begge lidt og havde meget mere overskud i den periode - faktisk overvejer vi at gøre det igen 
Held og lykke hos lægen, og jeg håber du får lidt afklaring 
Anmeld