Gave til manden der har ALT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2015

De3Guldklumper

Anonymbebs skriver:

Hans interesser ligger i traktorer og markbrug men desværre læser han ikke blade også selv om de handler om traktorer, og vores lejelighed er desværre ikke stor nok til en traktor hehe

Hvad så med et gavekort på picnic tur til økodag - evt sammen med familien. 

Det er da landbrug på højt plan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

Patriark

Anonymbebs skriver:

Hans interesser ligger i traktorer og markbrug men desværre læser han ikke blade også selv om de handler om traktorer, og vores lejelighed er desværre ikke stor nok til en traktor hehe

Jeg har absolut ingen råd, da jeg intet ved om traktorer. Eller måske, tjek EBay ud!!

Man kan få masser af fedt tøj med f.eks. John deer logo, hættetrøjer, caps m.m.

Eller måske et samlesæt?

Hvis i bor på Sjælland så billetter til Dyreskue i Roskilde.

Anmeld

16. marts 2015

jenny4

Patriark skriver:

Jeg har absolut ingen råd, da jeg intet ved om traktorer. Eller måske, tjek EBay ud!!

Eller måske et samlesæt?

Ja eller maskinmesse - de er rundt om I landet mener jeg. Det er da kærlighed at tage med til sådan noget lo..

jeg har givet min kæreste en tur i Ferrari (hvor han selv får lov at køre) Det var også et stort hit ��

Anmeld

16. marts 2015

The wish

Babyklar87 skriver:

Det tog lidt tid, men hyggede 

mig med det. Og det var besværet værd

brugte bambuspinde, massere af tape og Gaffa �� og så brugte jeg silkepapir

Super smart  det må prøves

Anmeld

17. marts 2015

MorTilN

De3Guldklumper skriver:

Hvad så med et gavekort på picnic tur til økodag - evt sammen med familien. 

Det er da landbrug på højt plan

Den er lidt en svær for det gør vi vært år alligevel, da jeg har arbejdet på en øko gård og det er en selvfølge for os at komme der og se mine små kalve blive store og få deres egne kalve, og se dem danse ud på græs kl 12 sammen med alle de gamle damer i stalden men ellers godt forslag

Anmeld

17. marts 2015

MorTilN

Patriark skriver:

Eller måske et samlesæt?

Det har jeg prøvet men han er ikke interesseret i tøjet og den traktor model han er forelsket i, kan jeg ikke finde i model størrelse ellers havde jeg købt den med et redskab til

Anmeld

17. marts 2015

MorTilN

jenny4 skriver:

Ja eller maskinmesse - de er rundt om I landet mener jeg. Det er da kærlighed at tage med til sådan noget lo..

jeg har givet min kæreste en tur i Ferrari (hvor han selv får lov at køre) Det var også et stort hit ��

Maskinmesser er faktisk meget hyggelige vis man kan lide det Vi skulle have været til Argomek men vi har ikke pengene til at tage over broen

Det ville være fedt at kunne give ham sådan en oplevelse men vi har bare ikke 849 kr i budgettet til én enkelt gave Og for at være ærlig, han kommer ikke afsted vi har både hotel ophold for 2 og ølsmagning liggende her hjemme vi ikke får brugt for vi ikke så gode til at komme afsted...

Anmeld

17. marts 2015

Patriark

Anonymbebs skriver:

Maskinmesser er faktisk meget hyggelige vis man kan lide det Vi skulle have været til Argomek men vi har ikke pengene til at tage over broen

Det ville være fedt at kunne give ham sådan en oplevelse men vi har bare ikke 849 kr i budgettet til én enkelt gave Og for at være ærlig, han kommer ikke afsted vi har både hotel ophold for 2 og ølsmagning liggende her hjemme vi ikke får brugt for vi ikke så gode til at komme afsted...

Sælg oplevelser i ikke går brugt og brug dem på noget i får brugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.