Gave til manden der har ALT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
18 svar
20 synes godt om
16. marts 2015

MorTilN

Hej der ude

Min mand har snart fødselsdag, og jeg skal finde en gave til ham, men hans eneste ønske er MIG som han jo allerede har.

Han er en af dem der ikke ønsker sig noget og vis han finder noget han vil have, så køber han det bare i stedet for at ønske sig det

Jeg har ikke mulighed for at give ham de der oplevelses pakker for vi har efterhånden mange liggende som vi ikke får gjort nået ved da vi bare som regel bare hygger os her hjemme

Håber i kan hjælpe mig med nogle idéer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

De3Guldklumper

Anonymbebs skriver:

Hej der ude

Min mand har snart fødselsdag, og jeg skal finde en gave til ham, men hans eneste ønske er MIG som han jo allerede har.

Han er en af dem der ikke ønsker sig noget og vis han finder noget han vil have, så køber han det bare i stedet for at ønske sig det

Jeg har ikke mulighed for at give ham de der oplevelses pakker for vi har efterhånden mange liggende som vi ikke får gjort nået ved da vi bare som regel bare hygger os her hjemme

Håber i kan hjælpe mig med nogle idéer

Nu siger du i oftest hygger hjemme hvad med en romantisk picnic på stuegulvet med masser af levende lys og dæmpet musik?

Anmeld

16. marts 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hvad med at tage en af de pakker og aktivere dem og så gøre noget ved det?

simpelthen arrangere fra start til slut. Nu ved jeg ikk lige hvad I har, men fx overnatning/ophold. Book, pak. Send manden i bad og læg tøj parat og så kør

selvfølgelig skal han gerne være lidt forberedt(og evt familie/bekendte)

Anmeld

16. marts 2015

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Hejsa

Min kæreste er som din, at han ikke ønsker sig andet end mig. 

Men tænkte jo at han selvfølgelig skulle have en gave. Jeg lavede så en "buket" blomster af Ferrero Rocher, som han elsker og så lavede en lækker middag, med hygge og stearinlys. Til "blomsten" havde jeg skrevet kort, som han blive rimelig rørt over. 

Måske du kunne gøre noget lignende.

Ved hæfter billede. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. marts 2015

MorTilN

Gode forslag men det mere vi skal have familien på besøg og ville gerne give ham en lille gave som han kan lukke op foran familien

Anmeld

16. marts 2015

Lisette W

Min kæreste er vild med gør det selv projekter. Jeg gav ham derfor et abonnement på bladet "gør det selv", hvor han pakkede det første blad op pin fødselsdag. Den gave vare et år, og han er ude og tjekke postkassen flere gange dagligt når han venter næste nummer, så det var et stort hit her

Anmeld

16. marts 2015

Patriark

Anonymbebs skriver:

Gode forslag men det mere vi skal have familien på besøg og ville gerne give ham en lille gave som han kan lukke op foran familien

Hvad er hans interesser? Sport, musik, natur?

Anmeld

16. marts 2015

The wish

Babyklar87 skriver:

Hejsa

Min kæreste er som din, at han ikke ønsker sig andet end mig. 

Men tænkte jo at han selvfølgelig skulle have en gave. Jeg lavede så en "buket" blomster af Ferrero Rocher, som han elsker og så lavede en lækker middag, med hygge og stearinlys. Til "blomsten" havde jeg skrevet kort, som han blive rimelig rørt over. 

Måske du kunne gøre noget lignende.

Ved hæfter billede. 

Ej hvor smart, hvordan har du lavet den 

Anmeld

16. marts 2015

MorTilN

Patriark skriver:

Hvad er hans interesser? Sport, musik, natur?

Hans interesser ligger i traktorer og markbrug men desværre læser han ikke blade også selv om de handler om traktorer, og vores lejelighed er desværre ikke stor nok til en traktor hehe

Anmeld

16. marts 2015

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
AI skriver:

Ej hvor smart, hvordan har du lavet den 

Det tog lidt tid, men hyggede 

mig med det. Og det var besværet værd

brugte bambuspinde, massere af tape og Gaffa �� og så brugte jeg silkepapir

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.