Jeg føler mig presset.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2015

Hck

Profilbillede for Hck

Det var ikke for at støde dig på nogen måde, men engang imellem svarer man bare udfra start oplægget og ja, ud fra det synes jeg det virkede lidt forkert, men selvfølgelig ikke når du kommer med en mere uddybende forklaring, så kan jeg bedre forstå din reaktion

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2015

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Det var ikke for at støde dig på nogen måde, men engang imellem svarer man bare udfra start oplægget og ja, ud fra det synes jeg det virkede lidt forkert, men selvfølgelig ikke når du kommer med en mere uddybende forklaring, så kan jeg bedre forstå din reaktion

Jeg er på ingen måde stødt

Jeg forstår godt det du skrev. Jeg tænkte blot ikke over at uddybe, i mit første indlæg, da jeg nok mest af alt havde brug for luft og går lige at hitte rede i og jeg var forkert på den ved ikke at have lyst

Anmeld

15. marts 2015

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Jeg ville aldrig købe bøfferne, hvis ikke det var økonomisk forsvarligt, men ærligt, så syntes jeg de penge kunne bruges bedre.

min kæreste mener intet ondt i det og han er bare hvad man vidst kalder en rigtig drengerøv og kunne mærke på ham at han at det var noget som han rigtig godt kunne tænke sig, jeg var bare slet ikke der idag.

Angående min omtale af det somsexuel ydelse, så er det lidt sådan jeg ser det, nå der pludselig er en forventning/forhåbning om sex på en bestemt dag, det gør jeg føler det bliver et Press i stedet for noget man gør af lyst.

Sådan har jeg det også med Valentins Day osv.

min kæreste har ikke tænkt det sådan  og vores forhold er ikke usundt, men det var bare den følelse jeg fik idag, nok fordi jeg ikke lige havde sat mig op til noget i den stil. Jeg har desværre en fortid (misbrug) der gør at jeg let føler mig presset og har svært ved at finde ud af at sige fra, mærke mig selv og sætte mine egene grænser først. 

Men jeg fik talt med ham og han var ked af han slet ikke havde fanget at jeg ikke helt var med på den og mindede mig om at det var helt okay at sige fra.

Så giver det også meget mere mening med din historik.

Godt, du har en kæreste, der kan minde dig om det, når du selv kæmper med tankerne - han lyder som en dejlig mand :-)

Anmeld

15. marts 2015

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Så giver det også meget mere mening med din historik.

Godt, du har en kæreste, der kan minde dig om det, når du selv kæmper med tankerne - han lyder som en dejlig mand :-)

Tak der Regan også.

følte mig bare pludselig fanget mellem

mine følelser og hans planer( hvad man nu kan kalde det) og vidste ikke lige om jeg her var urimelig eller at det var okay, at jeg slet ikke havde lyst. Han så det jo i bund og grund som en god anledning, til lidt Sjov Og der var jeg bare ikke.

Anmeld

15. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Imorges lod jeg kæreste sove længe og mindste manden og jeg handlede ind til morgen mad og vækkede ham med med bacon, æg osv.

under morgen maden spørger han indtil om jeg har handlet indtil aften hvor til jeg siger at det har jeg ikke da jeg egentlig håbede at han ville lave mad for en gang skyld( sker meget sjældent)

Han siger så at hans gerne vil tale med mig om noget bagefter og jeg siger ok. Kort efter siger han så at det jo er bøf dag, hvis jeg ved hvad han mener. Og jeg siger okay.

vi har aldrig fejret denne dag og egentlig har jeg ikke lyst. Økonomien er lidt stram osv. Nå men jeg køber så bøffer og har lavet dem her til aften men har denne her knude i maven og føler mig presset til noget jeg ikke har spor meget lyst til og nu er han så gået i bad da han åbenbart forventer et Blowjob.

jeg bryder mig slet ikke om at jeg på en bestemt dag forventes at ude en sexuel ydelse og alt i mig stritter bare i mod og kan mærke at jeg føler mig krænket og presset.

er jeg helt hen i vejret?

Nej selvfølgelig er du ikke helt galt på den. Du må sige at det slutter ved bøfferne. 

Men jeg undrer mig over at du føler dig presset - I er jo i et forhold hvor man burde kunne sige: jeg har ikke lyst.

Anmeld

15. marts 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Imorges lod jeg kæreste sove længe og mindste manden og jeg handlede ind til morgen mad og vækkede ham med med bacon, æg osv.

under morgen maden spørger han indtil om jeg har handlet indtil aften hvor til jeg siger at det har jeg ikke da jeg egentlig håbede at han ville lave mad for en gang skyld( sker meget sjældent)

Han siger så at hans gerne vil tale med mig om noget bagefter og jeg siger ok. Kort efter siger han så at det jo er bøf dag, hvis jeg ved hvad han mener. Og jeg siger okay.

vi har aldrig fejret denne dag og egentlig har jeg ikke lyst. Økonomien er lidt stram osv. Nå men jeg køber så bøffer og har lavet dem her til aften men har denne her knude i maven og føler mig presset til noget jeg ikke har spor meget lyst til og nu er han så gået i bad da han åbenbart forventer et Blowjob.

jeg bryder mig slet ikke om at jeg på en bestemt dag forventes at ude en sexuel ydelse og alt i mig stritter bare i mod og kan mærke at jeg føler mig krænket og presset.

er jeg helt hen i vejret?

Da min man ser stort på blomster og valentinsdag så gør jeg det samme med bøf og blowjob. Man skal aldrig gøre noget man ikke har lyst til i øvrigt?  

Anmeld

15. marts 2015

Carina:-)

Godt du fik sagt fra ,og godt han var forstående- Der er da heller ikke noget mere turnoff end forventnings og pligtsex- Sådan noget skal gøres spontant og med lyst 

Anmeld

15. marts 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Godt du fik sagt fra ,og godt han var forstående- Der er da heller ikke noget mere turnoff end forventnings og pligtsex- Sådan noget skal gøres spontant og med lyst 

Tak, du beskriver det bedre, for ja, det tændte mig på ingen måde at føle at det pludselig var en pligt. Jeg er klart mere til det andet netop fordi det for mig let bliver press.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.