Jeg føler mig presset.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.822 visninger
17 svar
36 synes godt om
14. marts 2015

Anonym trådstarter

Imorges lod jeg kæreste sove længe og mindste manden og jeg handlede ind til morgen mad og vækkede ham med med bacon, æg osv.

under morgen maden spørger han indtil om jeg har handlet indtil aften hvor til jeg siger at det har jeg ikke da jeg egentlig håbede at han ville lave mad for en gang skyld( sker meget sjældent)

Han siger så at hans gerne vil tale med mig om noget bagefter og jeg siger ok. Kort efter siger han så at det jo er bøf dag, hvis jeg ved hvad han mener. Og jeg siger okay.

vi har aldrig fejret denne dag og egentlig har jeg ikke lyst. Økonomien er lidt stram osv. Nå men jeg køber så bøffer og har lavet dem her til aften men har denne her knude i maven og føler mig presset til noget jeg ikke har spor meget lyst til og nu er han så gået i bad da han åbenbart forventer et Blowjob.

jeg bryder mig slet ikke om at jeg på en bestemt dag forventes at ude en sexuel ydelse og alt i mig stritter bare i mod og kan mærke at jeg føler mig krænket og presset.

er jeg helt hen i vejret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Imorges lod jeg kæreste sove længe og mindste manden og jeg handlede ind til morgen mad og vækkede ham med med bacon, æg osv.

under morgen maden spørger han indtil om jeg har handlet indtil aften hvor til jeg siger at det har jeg ikke da jeg egentlig håbede at han ville lave mad for en gang skyld( sker meget sjældent)

Han siger så at hans gerne vil tale med mig om noget bagefter og jeg siger ok. Kort efter siger han så at det jo er bøf dag, hvis jeg ved hvad han mener. Og jeg siger okay.

vi har aldrig fejret denne dag og egentlig har jeg ikke lyst. Økonomien er lidt stram osv. Nå men jeg køber så bøffer og har lavet dem her til aften men har denne her knude i maven og føler mig presset til noget jeg ikke har spor meget lyst til og nu er han så gået i bad da han åbenbart forventer et Blowjob.

jeg bryder mig slet ikke om at jeg på en bestemt dag forventes at ude en sexuel ydelse og alt i mig stritter bare i mod og kan mærke at jeg føler mig krænket og presset.

Så sig nej, han skal du aldrig presse dig til noget du ikke vil.

Monica 

Anmeld

14. marts 2015

April-baby

Sig du ik har lyst, og lad vær. At føle man er presset til noget man ikke vil, er ikke rar! Taler af erfaring! 

Anmeld

14. marts 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej selvfølgelig skal du ikke gøre det bare fordi, at det er en bestemt dag. Vi fejre heller ikke Valentinsday. Synes det er noget fis. Herhjemme står den "bare" på tv og afslapning - UDEN blowjob

Anmeld

14. marts 2015

modesty

Anonym skriver:

Hvordan kan du overhovedet spørge om du er hen i vejret? Selvfølgelig skal du ikke gøre det hvis du ikke har lyst.

Anmeld

14. marts 2015

mortilsilke

Jeg gider sku heller ikke, så han hygger sig med sin PlayStation. Du skal da ikke gøre noget du ikke har lyst til!!

Anmeld

14. marts 2015

Tøs85

Du skal bestemt ikke gøre det, hvis ikke du har lyst!!!! Han blir nok lidt skuffet nu, men det går over.. 

Anmeld

14. marts 2015

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Selvfølgelig skal du ikke gøre noget, hvis du føler, det krænker dig, eller du virkelig ikke har lyst. Men jeg synes måske, det er en meget voldsom reaktion, du har? Hvis min mand har lyst til et blowjob, og jeg virkelig bare ikke orker, så siger jeg da bare pænt "nej tak, en anden dag".. Synes, det virker uhensigtsmæssigt, at du får en så voldsom reaktion på det.

Anmeld

14. marts 2015

Hck

Profilbillede for Hck

Nej, sevfølgelig skal du ikke gøre det hvis du ikke har har lyst. Men må indrømme at jeg undre mig over flere ting i dit indlæg, måske fordi at vi her hjemme har taget denne dag med et glimt i øjet og på en humoristisk måde. Studser over at du/i tager det så alvorligt at du køber bøffer selvom økonomien er stram og at du beskriver et blovjob som en "seksuel ydelse/tjeneste", synes det lyder som om i desværre har lidt andre ting af slås med, men måske jeg helt har misforstået dit ndlæg

Anmeld

14. marts 2015

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Nej, sevfølgelig skal du ikke gøre det hvis du ikke har har lyst. Men må indrømme at jeg undre mig over flere ting i dit indlæg, måske fordi at vi her hjemme har taget denne dag med et glimt i øjet og på en humoristisk måde. Studser over at du/i tager det så alvorligt at du køber bøffer selvom økonomien er stram og at du beskriver et blovjob som en "seksuel ydelse/tjeneste", synes det lyder som om i desværre har lidt andre ting af slås med, men måske jeg helt har misforstået dit ndlæg

Jeg ville aldrig købe bøfferne, hvis ikke det var økonomisk forsvarligt, men ærligt, så syntes jeg de penge kunne bruges bedre.

min kæreste mener intet ondt i det og han er bare hvad man vidst kalder en rigtig drengerøv og kunne mærke på ham at han at det var noget som han rigtig godt kunne tænke sig, jeg var bare slet ikke der idag.

Angående min omtale af det somsexuel ydelse, så er det lidt sådan jeg ser det, nå der pludselig er en forventning/forhåbning om sex på en bestemt dag, det gør jeg føler det bliver et Press i stedet for noget man gør af lyst.

Sådan har jeg det også med Valentins Day osv.

min kæreste har ikke tænkt det sådan  og vores forhold er ikke usundt, men det var bare den følelse jeg fik idag, nok fordi jeg ikke lige havde sat mig op til noget i den stil. Jeg har desværre en fortid (misbrug) der gør at jeg let føler mig presset og har svært ved at finde ud af at sige fra, mærke mig selv og sætte mine egene grænser først. 

Men jeg fik talt med ham og han var ked af han slet ikke havde fanget at jeg ikke helt var med på den og mindede mig om at det var helt okay at sige fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.