Hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville helt sikkert ikke skrive til kæresten/konen.

Det kan være det er en som har en falsk profil og bruger en andens billede, det kan være de er gået fra hinanden, har et åbent forhold eller også er har utro - men uanset er det ikke noget jeg ville blande mig i, men jeg ville vælge ham fra hvis jeg mente han er optaget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2015

April-baby

Hvis det var min kæreste, ville jeg gerne vide det. Eftersom man kan tage stilling til om man vil blive eller ej. 

Anmeld

15. marts 2015

ErDetSnartNU

Hvis det var min kæreste, ville jeg gerne vide det. Forestil dig at være den kone, som måske planlægger endnu et barn med den mand, og som lægger billeder op af jeres familie i den tro, at I lever et lykkeligt og idyllisk kernefamilieliv mens han bare sidder og har travlt med at finde den næste, som han kan knalde udenom med 

Anmeld

15. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg kan ikke lide være med at tænke, at det er en and.

Finder det mærkeligt, at TS ikke svarer, og så er det vist også ret sjældent at folk lægger billeder herind på baby af deres partner.

Anmeld

15. marts 2015

Loa

ES90 skriver:

Jeg kan ikke lide være med at tænke, at det er en and.

Finder det mærkeligt, at TS ikke svarer, og så er det vist også ret sjældent at folk lægger billeder herind på baby af deres partner.

Det kan være hun er på date med fyren 

Anmeld

15. marts 2015

Mynthe_Mus

Anonym skriver:

Hvis i skrev med en fyr på scor, der siger han er single - og så sender han billeder og spørg om man vil mødes, men i kunne genkende ham fra et billede herinde, værende i fast parforhold og endda med børn ? skal man sige noget? Til ham, til hende? Eller... 

Tænker over om det var DIG: Vilde du så ikke vide det?

Om du var i et parforhold og havde børn med manden, og han scorede ved siden af? 

-Skriv det til hende.  

- Forstår ikke i andre der siger, at du ikke skal gøre det. 

- Gøre imod andre som du vil ha andre gøre imod dig. 

- om min kæreste var utro, vilde jeg vide det, så jeg kunne komme videre uden en eller anden kønsygdom med i baggagen ...... 

og finde noget bedre 

Anmeld

15. marts 2015

Linkae

Tænker sær trådstarter at lave sådan et indlæg og så ikke svare yderligt! 

Anmeld

16. marts 2015

Loa

Anonym skriver:

Hvis i skrev med en fyr på scor, der siger han er single - og så sender han billeder og spørg om man vil mødes, men i kunne genkende ham fra et billede herinde, værende i fast parforhold og endda med børn ? skal man sige noget? Til ham, til hende? Eller... 

Er du der TS? Hvis det er en sand historie vil jeg da gerne vide hvad du har gjort/tænkt dig at gøre.....

Anmeld

17. marts 2015

Newsence

hør fra en der HAR oplevet utroskab.

intet er værre end at folk har vidst det men ingen har sagt det.. Man føler sig i den grad som nul og niks intet værd.. Så hvis du skriver til hende og fortæller hvad du har set. vedlægger materiale fra jeres skriverier ( husk uden at sige utroskab men blot skriver at dette ville du lige videregive da du er i tvivl om han er single) så viser du hende at HUN skam er noget værd og at hvis han gør det du tror han gør så støtter du hende ved at nægte at deltage... 

tro mig den følelse man har er at alle der har tiet ja de har været deltager ( uanset om de så rent faktisk har deltaget aktivt) så JA til alle der har samme tanke SIG DET og lad værd med at tror det ikke omhandler jer.. Har man kendskab til eller deltager i utroskab er man lige så skyldig og man vil i den grad blive lagt for had og mistro for altid når det opdages. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.