Hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.624 visninger
18 svar
43 synes godt om
14. marts 2015

Anonym trådstarter

Hvis i skrev med en fyr på scor, der siger han er single - og så sender han billeder og spørg om man vil mødes, men i kunne genkende ham fra et billede herinde, værende i fast parforhold og endda med børn ? skal man sige noget? Til ham, til hende? Eller... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2015

AlberteSophie

Jeg havde syntes det var dybt mistroisk, og ville slet ikke spilde min tid på hverken spørger ham eller hende. - hvis altså du er sikker.

Anmeld

14. marts 2015

An&Jo

Ja det skal du.. Jeg ville til hver en tid fortælle det hvis jeg fandt ud af sådan noget.. 

Anmeld

14. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hvis i skrev med en fyr på scor, der siger han er single - og så sender han billeder og spørg om man vil mødes, men i kunne genkende ham fra et billede herinde, værende i fast parforhold og endda med børn ? skal man sige noget? Til ham, til hende? Eller... 

Herinde på baby.dk?

Sig til ham at du ved han lyver, fordi du har set billeder af ham med kæreste og at han står i forhold, og måske til hende herinde, men kun hvis du er 100% sikker

Anmeld

14. marts 2015

Elgaard73

Jeg ville ligeså "uskyldigt" spørge ham om hvorfor, at det er muligt at finde billeder, der ligesom giver indtryk af at han IKKE er single Og så se hvad han svarer.

Jeg ville ikke begynde at skrive til den eventuelle kæreste/kone, førend at jeg havde boret lidt mere i det. De kan jo måske være gået fra hinanden og han vitterlig er single.

Eller måske er han bare en lorte fyr. Det er jo ikke til at vide. Men spørg ham da i første omgang.

Anmeld

14. marts 2015

Linkae

Hmmm skulle det være min mand ønskede jeg absolut at vide besked.... Er det en herinde fra? 

Anmeld

14. marts 2015

esiuol22

Hvis det var min mand ville jeg også ønske at få besked, så jeg selv kunne tage stilling til om jeg var et forhold der skulle smides ud eller trængte til at blive bedre.

Om ikke andet ville jeg ønske besked for selv at kunne vælge hvad jeg ville med mit liv  

Man kan ikke bestemme over andre = ens kæreste eller mand, men man bestemmer over eget liv og om man er sammen med en person man vil bruge ens eget liv og tid på.

Så døren er altid åben her hvis han vil ud, men jeg bestemmer om jeg vil have ham hjem igen

Anmeld

15. marts 2015

Mulle0802

Kunne det være en der havde nappet en andens billede? 

Anmeld

15. marts 2015

Rockertand

Jeg ville skrive til kæresten/konen (går ud fra, at det er hende, der er herinde?).

Anmeld

15. marts 2015

Loa

Måske han nyligt er blevet single? 

Tror hvis du skriver og konfronterer ham så klapper han nok i som en østers.

Så gør op med dig selv om du gider lege detektiv eller bare vil droppe ham.

Jeg ville i øvrigt gerne vide hvis det var min mand der var en nar... Tror bare ikke alle har det sådan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.