Da jeg blev alene med min knægt, så blev jeg næsten nødt til at have en skemalagt hver dag. Det var hårdt i starten, men da jeg havde vænnet mig til det, så gik det sgu meget let.
Han var ca et års tid dengang hun smuttede.
Nåh, men en bæresele eller lignende er guld værd! til rengøring eller andre gøremål.
Når jeg lavede mad om aftenen, så sad han i den høje stol og kiggede på mens jeg lavede maden.
Det hændte da også at jeg lavede mad når han sov til middag eller eftermiddag og så delte det op i portioner, så var der mad til flere dage.
Vasketøjet var ikke så svært da jeg har en vaskemaskine. Der tumlede han bare rundt inde i stuen, mens jeg ordnede vasketøjet og jeg havde hele tiden et øje på ham. Selvfølgelig kom han jo hen og var nysgerrig, så kom han bare op på armen. Det var lidt af en kunst at hænge tøj op på den måde, men det lykkedes!
Indkøb går jeg ikke ud fra er noget problem 
Opvask og lignende ordnede jeg mens han sov, men nu hvor han er 4 år, så er der sgu blevet kamp om opvaskebørsten!
Planlæg din hverdag. Det vil gøre det hele meget nemmere, men husk også at flette et par fritimer ind nogle dage til dig selv. Så du ikke farer rundt som en gal og ordner alt mulig og er helt udbrændt når han vågner.
Anmeld