hjælp til fertilitets behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2015

Anonym trådstarter

Mille:) skriver:

Vi var ikke glade for den første klinik vi var på...

Så havde hørt om en anden, så ringede til dem og hun forklarede at jeg bare skulle kontakte egen læge, sige at jeg ville henvises til dem, og det gjorde jeg... jeg skulle ikke betale noget

Okay super. Det er bare fordi ude ved faurskov i Aalborg er det kun inseminering der er gratis hvilket jeg regner med er der jeg skal starte. Men hvis det viser sig at jeg skal igennem ivf osv må jeg ryge tilbage til det offentlige så. Kan man godt bare flytte frem og tilbage på den måde? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

Mille:)

Anonym skriver:

Okay super. Det er bare fordi ude ved faurskov i Aalborg er det kun inseminering der er gratis hvilket jeg regner med er der jeg skal starte. Men hvis det viser sig at jeg skal igennem ivf osv må jeg ryge tilbage til det offentlige så. Kan man godt bare flytte frem og tilbage på den måde? 

Der var kun mulighed for insemination det sted jeg var, og da det ikke gav resultat, så henviste klinikken mig videre til OUH som er offentlig med henblik på IVF

Anmeld

12. marts 2015

Anonym trådstarter

Der var kun mulighed for insemination det sted jeg var, og da det ikke gav resultat, så henviste klinikken mig videre til OUH som er offentlig med henblik på IVF

Okay super. Tror jeg ringer til faurskov imorgen og forhører mig. Og så må jeg ringe til lægen bagefter, jeg ringede nemlig til lægen idag og så svigersøn "jamen det koster jo penge" og at jeg måtte ringe til den offentlige som jeg er blevet henvist til. Der er 20 ugers ventetid ved den offentlige men ved faurskov er der ingen ventetid. Så vil jeg da hellere ud til ham hvis insemineringen alligevel er gratis med henvisning 

Anmeld

12. marts 2015

Anonym skriver:

Okay super. Tror jeg ringer til faurskov imorgen og forhører mig. Og så må jeg ringe til lægen bagefter, jeg ringede nemlig til lægen idag og så svigersøn "jamen det koster jo penge" og at jeg måtte ringe til den offentlige som jeg er blevet henvist til. Der er 20 ugers ventetid ved den offentlige men ved faurskov er der ingen ventetid. Så vil jeg da hellere ud til ham hvis insemineringen alligevel er gratis med henvisning 

Sådan var det i hvert fald med mig, og det sker jo ikke noget ved at ringe

fingre for dig  

Anmeld

12. marts 2015

Anonym trådstarter

Sådan var det i hvert fald med mig, og det sker jo ikke noget ved at ringe

fingre for dig  

Okay tak fordi du tog dig tid. Det er enormt forvirrende og helt nyt for os. Vi vil jo gerne til hurtigst muligt som alle andre. 20 ugers ventetid lyder bare helt vildt når man allerede har brugt 3 måneder bare "forarbejdet" 

Anmeld

12. marts 2015

Anonym skriver:

Okay tak fordi du tog dig tid. Det er enormt forvirrende og helt nyt for os. Vi vil jo gerne til hurtigst muligt som alle andre. 20 ugers ventetid lyder bare helt vildt når man allerede har brugt 3 måneder bare "forarbejdet" 

Velbekomme  vi har selv prøvet i 2,5 år og været i behandling i 1,5 og jeg er selv i tvivl om mange ting  så det er super dejligt med sådan et forum hvor man kan få lidt hjælp af andres erfaringer

Anmeld

12. marts 2015

Anonym trådstarter

Velbekomme  vi har selv prøvet i 2,5 år og været i behandling i 1,5 og jeg er selv i tvivl om mange ting  så det er super dejligt med sådan et forum hvor man kan få lidt hjælp af andres erfaringer

Ja lige præcis  

Anmeld

13. marts 2015

Holst85

Hvis andre ikke har sagt det skal i ha taget blodprøver for aids, hepatitis a og b, og noget med stofskiftet for dit vedkommende..

Anmeld

13. marts 2015

Louise_Russel

Vores henvisning blev lagt på sundhed.dk og derfra kunne vi så søge i hele udvalget og se deres ventetider. Er temmelig sikker på vores klinik var/er privat. Der var ingen ventetid for fertilitetspar. 

Vi fik først taget alle prøverne, da vi blev tilknyttet klinikken, men det er muligt at det er fordi de har fokus på kost fremfor medicinering og derfor måske tager nogle prøver de praktiserende læger ikke tager. Hvad ved jeg...

Håber I snart kan få en tid, så I kan komme videre i forløbet. Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.