OMG!! sæbe i mund på barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2015

BinaMor

anna111 skriver:

Hvor er det sygt ! 

Ved du hvor hele klippet ligger så man kan se hvad han siger til hende bag efter ? 

den er monster svær at finde. hele afsnittet. jeg fandt den men kan ikke huske hvor. måske hjælper dette link

https://www.google.dk/search?client=ubuntu&channel=fs&q=Mommy+Confessions+dr+phil&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=cXsBVbzWC8TaU7CXgYgL#channel=fs&q=dr+phil+mommy+confessions+full+episode+online&revid=807187349

kan dog huske dr phil kone græd og alle var oprørte. moren røg senere i retten over det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

TNBC

Hvor er det sygt ! 

Ved du hvor hele klippet ligger så man kan se hvad han siger til hende bag efter ? 

(Han vil ike gå væk)

Nå men skriv hot sauce punishment på youtube, så kan du finde det. i hvert fald første del.

men ellerz må man finde ud af hvad afsnittet hedder.

Anmeld

12. marts 2015

helle85

Yurie skriver:

Hvordan kan hun tro at det er ok? Forsvare det, med et smil..

https://www.youtube.com/watch?v=iWFudcOHwJ8

stakkels børn

håber ikke hende der prøver at hjælpe bare forlader deres hjem uden at gøre mere ved det(har kun set det der var vist på linket)

og det med at hun siger at drengen ikke gør det i gen det tror jeg ikke på for på den måde han bare gå hen for at få det i munden det tyder på at det er sket før desværre

Anmeld

12. marts 2015

Ciss

Jeg opholdt mig et stykke tid i Canada, og en gang faldt snakken på ting som dette. Det overraskede mig enormt at stort set alle, jeg snakkede med (studerende på min egen alder), havde fået vasket sin mund med sæbe som børn, hver gang de brugte "dirty Words". På dem virkede det nærmest komisk, at vi her ikke gør den slags. For dem var det bare en naturlig del af almindelig børneopdragelse. Jeg troede kun, den slags var almindeligt i Anders And-bladene.

Der er selvfølgelig et sprang fra at vaske og skylde munden og så til at kræve at barnet spiser sæbe - men vejen dertil er nok kortere om man i udgangspunktet ser det som naturligt at vaske barnets mund.

Man kan jo håbe på, at sekvenser som dette på tv kan være med til at sætte fokus på den slags skadelige metoder.

Anmeld

12. marts 2015

Sprit25

helle85 skriver:

stakkels børn

håber ikke hende der prøver at hjælpe bare forlader deres hjem uden at gøre mere ved det(har kun set det der var vist på linket)

og det med at hun siger at drengen ikke gør det i gen det tror jeg ikke på for på den måde han bare gå hen for at få det i munden det tyder på at det er sket før desværre

Hun skal da netop blive hos dem!

Jeg synes naturligvis det er forkert at han skal spise det, men derudover synes jeg altså ikke det er SÅ- slemt… Åh gud jeg får hug nu

Anmeld

12. marts 2015

helle85

Sprit25 skriver:

Jeg synes naturligvis det er forkert at han skal spise det, men derudover synes jeg altså ikke det er SÅ- slemt… Åh gud jeg får hug nu

ja det skal hun for de skal have hjælp men hvis moren ikke vil have hende der så kan hun jo ikke tvinge dem.

i det hun giver ham det i munden og bruger det som straf så jo så er det slemt (syntes jeg) 

hvis børnene havde smagt på det (som små børn gør med mange ting) så havde det måske ikke været så slemt, forså var det nok kun sket en gang

Anmeld

12. marts 2015

TNBC

helle85 skriver:

stakkels børn

Det gør hun ikke. Hun er der for at hjælpe dem med at klare deres børn.. supernanny..

Jeg kan ikke foredrage den måde hun smiler og siger der jo ikke sker noget.

Anmeld

12. marts 2015

TNBC

Sprit25 skriver:

Tænk på hvad der er i sæben. Og som helle siger, det ser ud som om det ikke er første gang. 

Selvfølgelig  bliver hun der. Hun har oplevet værre forældre og børn, de skræmmer hende ikke. De har jo selv bedt om hendes hjælp.

Anmeld

12. marts 2015

helle85

Yurie skriver:

Det gør hun ikke. Hun er der for at hjælpe dem med at klare deres børn.. supernanny..

Jeg kan ikke foredrage den måde hun smiler og siger der jo ikke sker noget.

nej det er som om hun i starten slet ikke kan se problemet i det, som om det er helt normal at gøre det.

Anmeld

12. marts 2015

TNBC

helle85 skriver:

nej det er som om hun i starten slet ikke kan se problemet i det, som om det er helt normal at gøre det.

Ja hun forsvarer det jo. "Jamen det var jo ikke et helt tryk" Jo frost fik sat hende på plads. Hun styrer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.