Ik igen.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2015

Louise_Russel

Hvor længe har du prøvet med LCHF? Det virkede for os. Jeg blev sat i karantæne i et par måneder, da jeg skulle vaccineres mod rødehunde, da min børnevaccine åbenbart ikke virkede, men efter det kom det ved første ægløsning. Vi kørte en kombi af LCHF og KISS. Prøv om du kan begrænse din "synd" til når I er ude. Hvis du ellers har lyst, så spis mørk chokolade, flæskesvær og lidt sukkerfri slik. 

Forstår dig alt for godt! Det er så hårdt og det er det også selvom manden er ved siden af. Det er jo dig der mærker ALT der sker i kroppen. 

Sender en masse varme tanker din vej. Håber det lykkes snart

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

Babydrøm

Louise-Nicki-buddi skriver:

Tusind tak 

Anmeld Citér

17. marts 2015

Babydrøm

Ja nu er det jo 4-5 dage siden det der pletblødning startede, men min krop er helt anderledes end normalt ved menses.

Jeg bløder kun en smule lyserødt blod her og der, der har næsten intet været, næsten kun ved toiletbesøg. Jeg har stadig ømme bryster, har kun mærket en smule niv i underlivet og plejer at have en del smerter.

Overvejer lidt hvis det bliver ved sådan her at tage en test, for min menses har aldrig været sådan her. Slet ik med den smule lyserødt blod, det plejer at være mørkt blod (undskyld for detaljer) så er ret forvirret fik også pludselig kvalme i morges og har haft hovedpine hele dagen, alle de ting kan jo også ske under menses. Men undrer mig over den smule blod. Men får se om det bliver værre.

Anmeld Citér

17. marts 2015

Babydrøm

Hvor længe har du prøvet med LCHF? Det virkede for os. Jeg blev sat i karantæne i et par måneder, da jeg skulle vaccineres mod rødehunde, da min børnevaccine åbenbart ikke virkede, men efter det kom det ved første ægløsning. Vi kørte en kombi af LCHF og KISS. Prøv om du kan begrænse din "synd" til når I er ude. Hvis du ellers har lyst, så spis mørk chokolade, flæskesvær og lidt sukkerfri slik. 

Forstår dig alt for godt! Det er så hårdt og det er det også selvom manden er ved siden af. Det er jo dig der mærker ALT der sker i kroppen. 

Sender en masse varme tanker din vej. Håber det lykkes snart

Ca. 2-3 uger med lchf, så er stadig ny i det, men synes det går godt, er lidt stolt af mig selv og så er jeg også kommet igang med noget træning 3-4 gange om ugen, så det er skønt! 

Dejligt at høre jeres gode oplevelser med livsstilen Du blev gravid allerede første æl efter kostomlægningen?  

Jeg synder heller ik så meget, prøver også at begrænse det til når vi er ude Når jeg synder er det en pepsi max, et stykke mørkt chokolade eller nogle saltet mandler

Tusind tak  Ja det er så ubeskriveligt hårdt!!  Ja er det nok også med manden ved siden af, når det er mig der synes jeg mærker alt muligt i kroppen. Men ville ønske han var her, føler mig ret alene med det, når han er udearbejdende. 

Tusind tak  Håber vi godt nok også!   

Anmeld Citér

25. marts 2015

Louise_Russel

Babydrøm skriver:

Ca. 2-3 uger med lchf, så er stadig ny i det, men synes det går godt, er lidt stolt af mig selv og så er jeg også kommet igang med noget træning 3-4 gange om ugen, så det er skønt! 

Dejligt at høre jeres gode oplevelser med livsstilen Du blev gravid allerede første æl efter kostomlægningen?  

Jeg synder heller ik så meget, prøver også at begrænse det til når vi er ude Når jeg synder er det en pepsi max, et stykke mørkt chokolade eller nogle saltet mandler

Tusind tak  Ja det er så ubeskriveligt hårdt!!  Ja er det nok også med manden ved siden af, når det er mig der synes jeg mærker alt muligt i kroppen. Men ville ønske han var her, føler mig ret alene med det, når han er udearbejdende. 

Tusind tak  Håber vi godt nok også!   

Undskyld det sene svar. Jeg blev gravid ved 3 æl tror jeg. Vi startede på lchf i november og blev gravid i slut februar. 

Hvis den ikke allerede er der, så skal det nok komme! 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Babydrøm

Louise_Russel skriver:

Undskyld det sene svar. Jeg blev gravid ved 3 æl tror jeg. Vi startede på lchf i november og blev gravid i slut februar. 

Hvis den ikke allerede er der, så skal det nok komme! 

Helt i orden. Hvor skønt!  Tak det håber vi også meget!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.