Ik igen.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
15 svar
7 synes godt om
10. marts 2015

Babydrøm

Undskylder lige på forhånd over mit brok.

Frygter jeg får mit l... (menses) igen Ved toiletbesøg før sengetid, var der en smule lyst blod på papiret. Jeg er kun på dag 26 (må det jo hedde nu klokken er efter midnat) Men min cyklus er ustabil.

Jeg er endelig kommet godt igang med LCHF livsstilen (synder da stadig lidt en gang imellem :-p ) men synes det går rigtig godt og er stolt af mig selv, plus jeg også er begyndt at dyrker mere kondition og styrketræning, hvilket jeg er rigtig glad for og det er lykkes os at være regelmæssigt sammen (han er tit udearbejdende) Plus vi også har forsøgt at skubbe pb tankerne lidt væk, selvom det føles umuligt! Meget umuligt! 

Synes vi har prøvet i en evighed, selvom jeg godt ved at det har vi jo ik i forhold til mange andre. Men hvor er det dog hårdt!!  Hvordan pokker holder man modet oppe?! Vi ønsker det så meget og bliver heller ik ligefrem yngre Hvor er det hårdt!! Kæresten er udearbejdende i 10 dage endnu, så er alene med det  

Tak for at du læste med, hvis du nåede hertil  Havde lige brug for luft. Nu vil jeg forsøge at falde i søvn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2015

Babydrøm

Så har jeg blødt lidt mere, her til aften  For pokker hvor er jeg ked af det   Det rammer godt nok hårdt hver gang det ik lykkes  Kæresten er som nævnt, udearbejdende, så er alene med det, det hjælper slet ik..  

Anmeld Citér

11. marts 2015

Kærlighediminmave

sådan tror jeg vi alle har det hver gang menstruationen dukker op. Det skal nok gå. Hvor lang tid har i forsøgt

Anmeld Citér

11. marts 2015

Christine

Babydrøm skriver:

Så har jeg blødt lidt mere, her til aften  For pokker hvor er jeg ked af det   Det rammer godt nok hårdt hver gang det ik lykkes  Kæresten er som nævnt, udearbejdende, så er alene med det, det hjælper slet ik..  

Anmeld Citér

12. marts 2015

Babydrøm

komnubaby skriver:

sådan tror jeg vi alle har det hver gang menstruationen dukker op. Det skal nok gå. Hvor lang tid har i forsøgt

Mange tak  Ja det har vi nok, men det er godt nok hårdt!  Vi har prøvet i ca. 19 mdr. føles som en evighed!  Det er uretfærdigt at det man ønsker sig så brændende meget, ik vil lykkes!  

Anmeld Citér

12. marts 2015

Kærlighediminmave

Babydrøm skriver:

Mange tak  Ja det har vi nok, men det er godt nok hårdt!  Vi har prøvet i ca. 19 mdr. føles som en evighed!  Det er uretfærdigt at det man ønsker sig så brændende meget, ik vil lykkes!  

Er i blevet udredt?  Vi har forsøgt 10 måneder. Men fordi min cyklus er uregelmæssig og ingen ægløsning skal vi i fertilitets behandling så nu venter vi bare på at begynde 

Anmeld Citér

12. marts 2015

Babydrøm

komnubaby skriver:

Er i blevet udredt?  Vi har forsøgt 10 måneder. Men fordi min cyklus er uregelmæssig og ingen ægløsning skal vi i fertilitets behandling så nu venter vi bare på at begynde 

Ja det blev vi i september, vi fejler intet. Det er jo positivt. 

Det er jeg ked af at høre, håber meget I snart er heldige  

Anmeld Citér

12. marts 2015

Kærlighediminmave

Babydrøm skriver:

Ja det blev vi i september, vi fejler intet. Det er jo positivt. 

Det er jeg ked af at høre, håber meget I snart er heldige  

Okay det er jo godt så skal det nok komme 

Ja mon ikke det snart lykkes os med lidt hjælp

Anmeld Citér

12. marts 2015

Babydrøm

komnubaby skriver:

Okay det er jo godt så skal det nok komme 

Ja mon ikke det snart lykkes os med lidt hjælp

Ja forhåbentlig lykkes det snart for os   Held og lykke til jer, håber snart I kan få hjælp 

Anmeld Citér

12. marts 2015

Louise-Nicki-buddi

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.