dronninglund fertilitets klinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Ja, man skal først indkaldes til samtale osv.. Altså du kan ligeså godt på forhånd indstille dig på at der konstant er ventetid i den verden 

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor det skal tage så lang tid :/ vi har fået lavet en masse undersøgelser på forhånd :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

esioul

Anonym skriver:

Ej hvad sker der kan man komme hurtigere til ved en privat klinik eller koster det? 

Det ved jeg faktisk ikke. Har ikke undersøgt muligheden. Men tror generelt der er meget ventetid. Det er hvis bare en del af behandlingsverdenen da der er mange der skal til 

Anmeld

10. marts 2015

Jj1709

Anonym skriver:

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor det skal tage så lang tid :/ vi har fået lavet en masse undersøgelser på forhånd :/

Det er fordi der er virkelig mange i behandling, så spiller ens cyklus ind, så er der ferie og helligdage, osv.. At være i behandling er en stor ventetid, det kan du ligeså godt indstille dig på først som sidst.. Du kan også risikere at blive afvist til forsøg hvis der er for mange der har tilmeldt sig på samme tidspunkt.. Sådan tror jeg det er ligemeget hvor man er tilknyttet 

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det ved jeg faktisk ikke. Har ikke undersøgt muligheden. Men tror generelt der er meget ventetid. Det er hvis bare en del af behandlingsverdenen da der er mange der skal til 

Føj for pokker. Dvs vi har brugt 3 måneder på Diverse undersøgelser, og skal så vente 4-5 måneder på at komme til så har vi brugt næsten 8 måneder på at vente på at få hjælp plus næsten et år oveni hvor vi selv har prøvet. Hold op det lyder fuldstændigt uoverskueligt 

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Det er fordi der er virkelig mange i behandling, så spiller ens cyklus ind, så er der ferie og helligdage, osv.. At være i behandling er en stor ventetid, det kan du ligeså godt indstille dig på først som sidst.. Du kan også risikere at blive afvist til forsøg hvis der er for mange der har tilmeldt sig på samme tidspunkt.. Sådan tror jeg det er ligemeget hvor man er tilknyttet 

Hold da op 

Anmeld

10. marts 2015

esioul

Anonym skriver:

Føj for pokker. Dvs vi har brugt 3 måneder på Diverse undersøgelser, og skal så vente 4-5 måneder på at komme til så har vi brugt næsten 8 måneder på at vente på at få hjælp plus næsten et år oveni hvor vi selv har prøvet. Hold op det lyder fuldstændigt uoverskueligt 

Ja sådan er det desværre. Vi søgte ført hjælp efter 3 år, og måtte så hele møllen igennem og røg ind i en sommerferie lukning. Men de er under pres lige nu, så der er desværre en del ventetid. 

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Ja sådan er det desværre. Vi søgte ført hjælp efter 3 år, og måtte så hele møllen igennem og røg ind i en sommerferie lukning. Men de er under pres lige nu, så der er desværre en del ventetid. 

Øv hvor er det surt  

Anmeld

10. marts 2015

esioul

Anonym skriver:

Øv hvor er det surt  

Ja der er ikke andet for end at væbne sig med tålmodighed. 

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Ja der er ikke andet for end at væbne sig med tålmodighed. 

Puha nej det er da godt nok et slag i maven at der skal gå 5 måneder 

Anmeld

10. marts 2015

MarianneRubi

Vi er også i Dronninglund 

ICSI behandling 

blev henvist december 2013 

1 samtale marts 2014

skulle tabe mig 

2 samtale december 2014 der var vægten hvor den skulle 

1 forsøg februar 2015 

og og vi har selv forsøgt i 6 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.